مشخصات فنی Galaxy E5 و Galaxy E7 فاش شد

جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
ظاهرا سامسونگ قصد دارد در کنار سری A از سری دیگری با نام E رونمایی کند. اخیرا اطلاعاتی در باره‌ی دو گوشی Galaxy E5 و Galaxy E7 فاش شده که نشان می‌دهند گوشی‌های سری E میان رده خواهند بود.
تبلیغات

براساس شواهد بدست آمده، گلکسی E5 و گلکسی E7 به ترتیب با نام مدل‌های SM-E500 و SM-E700 راهی بازار خواهند شد. براساس این گزارش تلفن E7 به صفحه نمایش ۵.۵ اینچ از نوع AMOLED با رزولوشن 720p، دوربین ۱۳ مگاپیکسل در پشت، دوربین ۵ مگاپیکسل در جلو، ۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی مجهز خواهد شد. سامسونگ یک باتری قوی ۲۹۵۰ میلی‌آمپر ساعتی را نیز برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته است. گلکسی E7 همچنین از یک پردازنده‌ی Snapdragon 410 با چهار هسته‌ی ۱.۲ گیگاهرتزی بهره می‌برد و ابعاد آن ۱۵۱ در ۷۷ در ۷.۲ میلی‌متر است.

تلفن گلکسی E5 به صفحه نمایش ۵ اینچی با رزولوشن 720p از نوع AMOLED، دوربین ۸ مگاپیکسل در پشت، دوربین ۵ مگاپیکسل در جلو، ۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و باتری ۲۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده است. پردازنده‌ی بکار گرفته شده در E5 نیز همان Snapdragon 410 است. این تلفن تنها ۶.۹ میلی‌متر ضخامت و ۱۴۰ گرم وزن دارد.

هر دو گوشی سری E سامسونگ از اندروید ۵ آبنبات چوبی بهره خواهند برد.

جالب است بدانید که طراحی محصولات سری E به شکلی است که امکات تعویض باتری در آن‌ها وجود ندارد. احتمالا این گوشی‌ها نیز همچون سری A از بدنه‌ی یکپارچه بهره می‌برند. در مورد کیفیت ساخت تنها می‌دانیم که در سری E نیز فریم دور گوشی از جنس فلز است، اما دقیقا مشخص نیست ظاهر این گوشی‌ها به چه شکل خواهد بود و از نظر طراحی شبیه به کدامیک از محصولات سامسونگ هستند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات