Meizu دو مدل Blue Charm و Blue Charm Note را در 2 دی معرفی می‌کند

جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۳ - ۰۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
تا اینجا که در اواخر سال 2014 میلادی هستیم، شرکت Meizu سال بسیار خوبی را پشت سر گذاشته است. اما به نظر می‌رسد این شرکت میل بیشتری به پیشرفت دارد و حالا قبل از اتمام سال 2014 قصد معرفی دو گوشی هوشمند جدید را دارد.
تبلیغات

 سپتامبر گذشته بود که شرکت Meizu گوشی هوشمند MX4 را معرفی کرد که با فروش بسیار خوبی مواجه شد تا جایی که تقاضا برای این گوشی هوشمند به اندازه‌ای زیاد بود که Meizu در ابتدا نتوانست پاسخگوی تمام متقاضیان باشد و کم‌کم اوضاع را تحت کنترل خود در بیاورد. ماه گذشته نیز شرکت Meizu مدل MX4 Pro خود را در یک اقدام عجیب درست 2 ماه و نیم بعد از مدل موفق MX4 به بازار معرفی کرد و با این اقدام خود باز هم این شرکت رقابت دیگری را در کشور چین آغاز کرد چرا که در طول 2 هفته، حدود 6.7 میلیون دستگاه از این گوشی هوشمند جدید پیش‌خرید شدند.

حالا در اقدام دیگری شرکت Meizu امروز خبر از برگزاری یک رویداد در 2 دی داد که در آن محصولات جدید این شرکت معرفی خواهند شد. به نظر می‌‌رسد Meizu K52 که پیش از این اطلاعاتی از آن فاش شده بود با نام Meizu Blue Charm به همراه فبلت  Blue Charm Note در این مراسم معرفی خواهند شد. این سری محصولات جدید با نام Blue Charm شامل تلویزیون هوشمند، اسمارت‌بند و غیره نیز خواهد شد. البته هنوز بطور دقیق مشخص نیست که چه محصولاتی در مراسم دوم دی معرفی خواهند شد ولی به گفته گزارشات مختلف از  Blue Charm و Blue Charm Note در این مراسم رونمایی خواهد شد.

گوشی هوشمند Meizu Blue Charm به نمایشگر 4.6 اینچی با رزولوشن 1080p، پردازنده 64 بیتی و هشت هسته‌ای MT6752 مدیا تک که بر روی فرکانس کاری 1.7 گیگاهرتز تنظیم شده  با 2 گیگابایت رم و پردازنده گرافیکی Mali T760 مجهز خواهد بود. حافظه داخلی 16 گیگابایتی به همراه دوربین 13 مگاپیکسلی در نمای پشت گوشی از دیگر مشخصات فنی بلو چارم هستند و احتمالا این مدل از دو سیم کارت پشتیبانی خواهد کرد. اما در مورد بلو چارم نوت باید گفت که انتظار می‌رود این محصول نیز مشخصاتی مانند بلو چارم داشته باشد با این تفاوت که مدل نوت به نمایشگر 5.5 اینچی مجهز خواهد بود. هر دو مدل نیز به احتمال زیاد دکمه dot معروف Meizu را در قسمت زیر نمایشگر خواهند داشت. هنوز در مورد قیمت این دو گوشی اطلاعات دقیقی در دست نیست ولی شاید طبق گفته‌ی قائم مقام شرکت Meizu مدل بلو چارم با قیمت عجیب 129 دلار به بازار عرضه شود.

بدون تردید در زمان معرفی این محصولات اخبار دقیق‌تر را در زومیت به اطلاع شما خواهیم رساند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات