تماشا کنید: دست‌بند هوشمند Uno با قابلیت نمایش سریع اعلانیه‌ها

پنج‌شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۱
مطالعه 1 دقیقه
تولیدکنندگان دست‌بند هوشمند Uno Noteband، محصول تولیدی خود را راهکار مناسبی برای افرادی می‌دانند که هر روز چندین بار گوشی‌هوشمند خود را برای اطلاع از آخرین اعلانیه‌ها چک می‌کنند.
تبلیغات

این دست‌بند هوشمند با تمرکز بر نمایش آخرین اعلانیه‌ گوشی‌هوشمند طراحی و تولید کرده‌اند. با استفاده از این دست‌بند هوشمند می‌توان در کسری از ثانیه آخرین اعلانیه‌های مربوط به ایمیل، پیام‌های دریافتی و بروزرسانی‌های منتشر شده برای گوشی‌‌هوشمند اطلاع حاصل کنید.

این دست‌بند در حال حاضر در وب‌سایت ایندیگوگو در حال جمع‌آوری سرمایه‌ی اولیه ۵۰٫۰۰۰ دلاری است. نوآوری به‌کار برده شده در این دست‌بند هوشمند استفاده از قابلیت نمایش سریع نوشته‌ها بصورت نوشتاری و بصورت کلمه به کلمه روی صفحه‌ی نمایش است. برای تنظیم سرعت نمایش کلمات، این کمپانی اپلیکیشن همراه این دست‌بند را برای گوشی‌های‌هوشمند با عنان Spritz توسعه داده است.

Spritz برای تقویت قابلیت خواندن لغات توسط انسان توسعه یافته است. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توان تا ۷۰۰ کلمه را در دقیقه مطالعه کرد. روش توسعه یافته برای خواندن لغات توسط این کمپانی، منجر به بهبود ۸۰ درصدی عملکردی انسان در خواندن لغات می‌شود. با استفاده از این دست‌بند هوشمند حتی می‌توان اعلانیه‌های مربوط به کنسول‌های بازی از قبیل ایکس‌باکس و پلی‌استیشن را نیز دریافت کرد.

برای آشنایی بیشتر با این Uno می‌توانید ویدئوی مربوط به آن را در ادامه به نظاره بنشینید:

لینک دانلود

منبعgeeky-gadgetsلینک‌مطلب

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات