بازی‌های موبایل شرکت EA Games تاکنون ۲ میلیارد بار دانلود شده‌اند

پنج‌شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۳
مطالعه 1 دقیقه
بخش موبایل EA Games، ناشر بازی‌های مانند Need for Speed و Battlefield اعلام کرده بازی‌های موبایل این شرکت تاکنون ۲ میلیارد بار دانلود شده‌ است.
تبلیغات

به نقل از زومجی، شرکت EA Games که علاوه بر ساخت بازی‌های کنسولی و رایانه‌های شخصی، یکی از فعال‌ترین کمپانی‌های ساخت و توسعه‌ی بازی‌های پلتفرم موبایل است، از موفقیت خود و استقبال کاربران از محصولاتشان در این حوزه ابراز خرسندی کرده است.

این بخش برای موفقیت بخش موبایل در بیانیه‌ی رسمی اعلام کرده است:

برای اینکه این رقم را جذاب کنیم، اگر در هر ۲۴ ساعت و در هر ثانیه یک بازی دانلود شود، برای رسیدن به این تعداد ۶۳ سال زمان لازم است.

برای تشکر از کاربران بخش موبایل EA، این کمپانی ۲ میلیارد کارت هدیه بین بازیکنان پخش خواهد کرد. از تاریخ۱۷ دسامبر ۲۰۱۴ میلادی (بیست و ششم آذر)، اگر عناوینی که در قسمت پایین قرار دارد را بازی کنید می‌توانید از همه‌ی امکاناتی که قبلا پولی بودند، به رایگان استفاده کنید:

Madden NFL موبایل: دانلود از طریق فروشگاه اپل و گوگل پلیFIFA 15 Ultimate Team: دانلود از طریق فروشگاه اپل و گوگل پلینسخه‌ی رایگان The Sims: دانلود از طریق فروشگاه اپل و گوگل پلیBejeweled Blitz: دانلود از طریق فروشگاه اپل و گوگل پلیMonopoly Slots: دانلود از طریق فروشگاه اپل و گوگل پلیHeroes of Dragon Age: دانلود از طریق فروشگاه اپل و گوگل پلیTetris Blitz: دانلود از طریق فروشگاه اپل و گوگل پلی

نظر شما در رابطه با موفقیت بخش موبایل EA چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات