خرید با بیت‌کوین در فروشگاه ایکس‌باکس و ویندوز ممکن شد

پنج‌شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۲
مطالعه 1 دقیقه
با گسترش استفاده از بیت‌کوین و پذیرش آن توسط برخی از فروشگاه‌ها، مایکروسافت نیز از این پس خرید با استفاده از بیت‌کوین را در فروشگاه ایکس‌باکس و ویندوز استور پشتیبانی می‌کند.
تبلیغات

از این پس می‌توان با استفاده از بیت‌کوین به خرید از فروشگاه ویندوز و همچنین ایکس ‌باکس پرداخت، البته باید به این نکته اشاره کرد که این خرید تنها در کشور آمریکا پشتیبانی می‌شود. کاربران می‌توانند با استفاده از بیت‌کوین به خرید اپلیکیشن‌ها، بازی‌، موسیقی و ویدئوها از فروشگاه ایکس‌باکس، ویندوزفون و ویندوز بپردازند. براساس اطلاعات منتشر شده، ردموندی‌ها از طریق همکاری با Bitpay این امکان را در اکوسیستم خود مهیا کرده‌اند. در حال حاضر تنها می‌توان ۱۰۰ دلار اعتبار از طریق بیت‌کوین به حساب خود اضافه کرد. همچنین خرید‌های انجام شده نیز بازپس داده نخواهد شد. در واقع با استفاده از بیت‌کوین تنها می‌توان به خرید محصولات نرم‌افزاری پرداخت و کاربران نمی‌توانند گوشی‌های‌هوشمند لومیا را با استفاده از بیت‌کوین خریداری کنند.

پیش از مایکروسافت، کمپانی‌ دل نیز پشتیبانی از بیت‌کوین را در دستور کار خود قرار داده است. این کمپانی در حال حاضر بخش بزرگی از محصولات خود را از طریق بیت‌کوین به فروش می‌رساند. پی‌پال نیز قراردادی با Coinbase منعقد کرده که هدف از آن تسهیل پذیرش بیت‌کوین توسط فروشگاه‌های آنلاین است. در حال حاضر کمپانی‌هایی چون آمازون در برابر درخواست‌های کاربران برای پشتیبانی از بیت‌کوین مقاومت می‌کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات