شیائومی دامنه محصولات تولیدی خود را گسترش می‌دهد

پنج‌شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۳ - ۰۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
در حالی که شیائومی در دنیا با گوشی‌های هوشمند خود شناخته می‌شود ولی به نظر می‌رسد این شرکت در حال توسعه خط تولید سایر محصولات نیز هست. این بار محصول جدید شیائومی یک تصفیه‌کننده هوا است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

بدون تردید طرفداران اپل آخرین محصول ساخته شده توسط شیائومی را به دلیل نقض پتنت‌های این شرکت نکوهش نخواهند کرد چرا که این بار محصول جدید شیائومی یک تصفیه‌کننده هوا است. شرکت شیائومی تصمیم گرفته تا اگر شما در پکن یا هر جای دیگری از دنیا که دارای آلودگی هوا است، زندگی می‌کنید، بتوانید با استفاده از محصول تصفیه هوای این شرکت ریه‌های سالمی داشته باشید. در حال حاضر Mi Air Purifier محصولی است که فقط در چین عرضه می‌شود درست مانند بسیاری دیگر از محصولات این شرکت که  در ابتدا در چین عرضه می‌شوند. این محصول در چین با قیمتی کمتر از 150 دلار از 16 دسامبر عرضه می‌شود. البته طبق اعلام این شرکت هنوز شیائومی برنامه‌ای برای عرضه جهانی دستگاه تصفیه هوای خود ندارد.

طبق اطلاعات داده شده توسط شرکت شیائومی دستگاه تصفیه هوای این شرکت قادر است تا 10,000 لیتر هوای تمیز در دقیقه تولید کند و 99.99 درصد از ذرات مضر معلق در هوا را فیلتر نماید. همانطور که انتظار می‌رود به همراه این دستگاه یک اَپ کنترل کننده ریموت نیز ارائه می‌شود که هشدارهایی را به گوشی‌ هوشمند شما ارسال می‌کند. برای مثال این اَپ به شما یادآوری می‌کند که چه زمانی باید فیلتر 32 دلاری این دستگاه را تعویض نمایید.

در حالی که شیائومی در دنیا با گوشی‌های هوشمند خود شناخته می‌شود ولی به نظر می‌رسد این شرکت در حال توسعه خط تولید سایر محصولات نیز هست. شیائومی علاوه بر تولید این تصفیه کننده هوا، دستگاه ثبت فشار خون، تلویزیون هوشمند، تبلت، باتری و مچ‌بند سلامتی را در حال حاضر تولید می‌کند و به احتمال زیاد به زودی ساعت هوشمند نیز به این موارد اضافه خواهد شد. شیائومی به شدت به دنبال متنوع‌تر کردن محصولاتش و استفاده از فرمول تجاری خود برای محصولات جدیدش است.

حالا به نظر شما شیائومی بیشتر شبیه به کدام شرکت است؟ اپل یا ...؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات