مشخصات فنی گلکسی A7 نشان از معرفی یک گوشی‌هوشمند قدرتمند دارد

چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
سامسونگ در تابستان سال جاری دو گوشی‌هوشمند از سری گلکسی A معرفی کرد که شامل گلکسی A3 و گلکسی A5 بود. حال شواهد نشان از معرفی سومین نسخه از این سری دارد که تحت نام گلکسی A7 و با مشخصات فنی بالایی روانه‌ی بازار خواهد شد.
تبلیغات

براساس اطلاعات منتشر شده توسط سام‌موبایل، نسل جدید گوشی‌هوشمند سری گلکسی A از مشخصات فنی بالایی بهره می‌برد. از مشخصات فنی این گوشی‌هوشمند می‌توان به صفحه‌ی نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن فول‌‌ اچ‌دی، ۲ گیگابایت حافظه‌ی رم، تراشه‌ی ۸ هسته‌ای اگسینوس ۵۴۳۳، سنسور ۱۳ مگاپیکسلی برای دوربین عقب در کنار سنسور ۵ مگاپیکسلی در جلو، ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و باتری ۲٫۶۰۰ میلی آمپر ساعت اشاره کرد. این گوشی‌هوشمند از قابلیت اتصال به شبکه‌‌های LTE نیز برخوردار است. به‌نظر می‌رسد سامسونگ گلکسی A7 را با استفاده از اندروید ۴.۴ کیت‌کت روانه‌ی بازار خواهد کرد.

 طول، عرض و ضخامت این گوشی برابر ۱۵۰ در ۷۵ در ۶.۳ میلی‌متر بوده و وزن آن نیز ۱۵۰ گرم است.

با توجه به بهره‌گیری از بدنه‌ی فلزی، سامسونگ در نظر دارد تا کاربران جوان را که به گوشی‌های‌هوشمند فلزی علاقه دارند، جذب سری گلکسی A‌ کند. در حال حاضر نمی‌توان در مورد زمان دقیق معرفی این گوشی‌هوشمند و عرضه‌ی آن به بازار در بازارهای هدف اظهار نظر کرد. نظر شما در مورد گلکسی A7 و بصورت کلی در مورد سری گوشی‌های‌هوشمند گلکسی A چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات