اپل نسخه جدید iOS 8.1.2 را برای آیفون، آیپد و آیپاد تاچ منتشر کرد

چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۷
مطالعه 1 دقیقه
بروزرسانی جدید برای بهبود عملکرد سیستم عامل در دستگاه‌های قدیمی تهیه شده و همچنین قرار است مشکلات کوچکی که در این سیستم‌عامل وجود داشته را برطرف کند.
تبلیغات

هم‌اکنون کاربران دستگاه‌های مجهز به iOS 8 می‌توانند ریز بروزرسانی جدید را دریافت و بر روی دستگاه خود نصب کنند. این نسخه از iOS به برطرف کردن برخی باگ‌ها کمک خواهد کرد و همچنین مشکل صدا‌های زنگی که پس از خرید از آیتونز ناگهان حذف شده‌اند را رفع کرده است. البته به همین منظور کسانی که با این مشکل رو به رو شده‌اند و صدای زنگ خریداری شده آن‌ها ناگهان حذف شده، می‌توانند به این آدرس که اپل در نظر گرفته مراجعه کنند.

این مشکل به نظر بزرگ نیست و مطمئنا افراد زیادی را متاثر نکرده است اما همین که اپل دست به کار شده و راه‌حلی را برای کاربران خود در نسخه بعدی iOS اندیشیده، جای تقدیر دارد. بروزرسانی جدید به تازگی ارائه شده و در حال حاضر برای دستگاه‌های آیفون، آیپد و آیپاد تاچ در دسترس است.

اپل به زودی بروزرسانی بزرگتری با شماره نسخه iOS 8.2 منتشر خواهد کرد که هم‌اکنون در دست توسعه دهندگان است. گفته می‌شود این نسخه جدید از Watchkit پشتیبانی خواهد کرد و به نوعی آمادگی اپل از عرضه ساعت هوشمند خود در بهار سال ۲۰۱۵ را یادآوری می‌کند. احتمالا در همین زمان باید منتظر iOS 8.2 باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات