اپل بهترین برنامه، بازی، فیلم، سریال و هنرمندان سال ۲۰۱۴ آیتونز را معرفی کرد

چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۳
مطالعه 2 دقیقه
اپل بهترین‌های سال ۲۰۱۴ در بخش اپلیکیشن، بازی، فیلم و سریال‌های آیتونز را معرفی کرد. در ادامه لیست منتخب اپل را مشاهده خواهید کرد.
تبلیغات

اپل بهترین اپلیکیشن سال ۲۰۱۴ پلتفرم iOS را Elevate می‌داند که هم برای آیفون و هم آیپد به صورت رایگان در دسترس است. این اپلیکیشن به توانایی‌های مختلف مغز شما کمک می‌کند و با تمرین‌های مختلف سعی می‌کند، حافظه، تمرکز و دیگر موارد را بهبود ببخشد. بهترین بازی سال ۲۰۱۴ به انتخاب اپل، بازی سرگرم کننده و پازل مانند Threes است. این بازی پس از به شهرت رسیدن بازی 2048 ساخته شد و در آن شما باید مضرب‌های عدد ۳ را با یکدیگر جمع بزنید. بهترین آلبوم موسیقی سال به تیلور سوییفت بخاطر آلبوم 1989 تعلق گرفت و از دید اپل بهترین هنرمند سال بیانسه است.

اپلیکیشن‌ها

در بین اپلیکیشن‌های شاخص و جذابی که معرفی شده‌اند می‌توان به Monument Valley ،Storehouse 1Password ،SwiftKey ،BuzzFeed ،Waterlogue ،Paper و Uber اشاره کرد. اپل برای معرفی این اپلیکیشن‌ها تنها به تعداد دانلود هر کدام توجه نکرده و با نقد و بررسی زیاد بهترین‌ها را انتخاب کرده است. یکی از بهترین بازی‌هایی که توسط اپل به عنوان بهترین بازی سال انتخاب شده Leo’s Fortune است که البته برای داشتن آن باید مقداری هزینه کنید.

موسیقی، فیلم و سریال

همانطور که اشاره کردیم آلبوم تیلور سوییفت به عنوان بهترین آلبوم سال انتخاب شده و بعد از آن هنرمندانی همچون جک وایت، The War on Drugs، لاجیک، سم اسمیت و چند نفر دیگر بر اساس ژانری که خوانده‌اند، جایزه خواهند گرفت.

بهترین فیلم Guardians of the Galaxy، بهترین فیلم خانوادگی Lego Movie و بهترین کارگردانی به کارگردان فیلم Boyhood رسیده است. در رتبه‌های بعدی نیز فیلم‌هایی همچون Birdman ،Dawn of the Planet of the Apes ،Edge of Tomorrow و The Grand Budapest Hotel قرار گرفته‌اند.

بهترین سریال‌ها Fargo، True Detective و The Honorable Womankind انتخاب شده‌اند و پس از آن‌ها he Honorable Womankind، Key & Peele ،Adventure Time ،The Americans در مرتبه‌های بعدی جای گرفته‌اند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات