زوم‌اَپ: LinkedIn Pulse، نبض اخبار در دستان شما

چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
اگر از کاربران سرویس لینکداین باشید، پس با ماهیت این سرویس اجتماعی که محوریت آن مبتنی بر کسب و کار است، آشنایی دارید. تعاملات کاری، فارغ از تعاملات اجتماعی بوده و رویکرد جدی‌تری دارد. LinkedIn Pulse علاوه بر اینکه یک اپلیکیشن برای خبررسانی است، ذائقه‌ی خبری دوستانتان را در لینکداین مشخص می‌کند.
تبلیغات

 اپلیکیشن پالس ماحصل همکاری دو دانشجوی دانشگاه استفورد در سال ۲۰۱۰ میلادی است. این اپلیکیشن ابتدا برای آیپد اپل ارائه شده بود، اما بعد توسعه‌دهندگان این اپلیکیشن، نسخه‌ی اندروید پالس را نیز منتشر کردند. پالس عناوین مختلفی را از سوی منتقدین کسب کرده که می‌توان در این بین به قرارگرفتن در میان لیست ۵۰تایی بهترین اپلیکیشن آیفون توسط مجله‌ی تایم اشاره کرد. لینکداین در سال ۲۰۱۳ این اپلیکیشن را از کمپانی توسعه‌‌دهنده‌ی آن، آلفونسو با پرداخت ۹۰ میلیون دلار خرید. پس از تصاحب این اپلیکیشن توسط لینکداین، پالس ماهیت خبررسانی خود را حفظ کرده، اما رنگ و بوی لینکداین را نیز می‌توان در این اپلیکیشن مشاهده کرد. پالس امکان خواندن اخبار در حوزه‌های مختلف را از بهترین منابع موجود در اختیارتان قرار می‌دهد. ضمنا می‌توان در کنار دسترسی به منابع خبری، افراد نام‌آشنا در حوزه‌های مختلف صنعت و تجارت را در کنار انواع کانال‌های کسب و کار دنبال کرد.

PulseInt

برای استفاده از این اپلیکیشن که بصورت رایگان برای اندروید و iOS منتشر شده، کافی است آن را دانلود کرده و با استفاده از اطلاعات حساب کاربری لینکداین خود، وارد آن شوید. پس از ورود می‌توانید با انتخاب حوزه‌های مختلفی که دوست دارید فید‌های خبری آن را مشاهده کنید، وارد صفحه‌ی اصلی شوید. در کنار فیدهای خبری، می‌توانید لینک‌های اشتراک گذاشته شده توسط دوستان خود را نیز لا به لای اخبار ببینید. در فید هر خبر، منبع یا شخصی که آن را به اشتراک گذاشته را مشاهده می‌کنید. در صورتی که رابط کاربری این اپلیکیشن از نظرتان کمی شلوغ به‌نظر می‌رسد، می‌توانید با مراجعه به بخش تنظیمات و برداشتن تیک گزینه‌ی Pulse Beta، از این اپلیکیشن با استفاده از رابط کاربری پالس بهره ببرید. از قابلیت‌های این اپلیکیشن می‌توان به ایجاد ارتباط با سایر سرویس‌ها چون پاکت، اورنوت، فیس‌بوک، توئیتر و شماری دیگر از سرویس‌ها اشاره کرد.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات