تام کروز برای بازی در نقش استیو جابز کاندید شده بود

چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
این روزها انتشار اطلاعات مربوط به هک شدن سونی پیکچرز، به داغ‌ترین اخبار روتین دنیای فناوری تبدیل شده است. انتشار ایمیل‌‌های اِیمی پاسکال، رئیس کمپانی سونی پیکچرز حاکی است که سونی درصدد استفاده از تام کروز برای بازی در نقش استیو جابز بوده است.
تبلیغات

حمله‌کنندگان به سونی پیکچرز، روز دوشنبه بخش جدیدی از اطلاعات به سرقت رفته از سونی پیکچرز را منتشر کردند. براساس این اطلاعات که شامل ایمیل‌های ایمی پاسکال، رئیس کمپانی سونی پیکچرز است، این کمپانی به دنبال استفاده از تام کروز برای بازی در نقش استیو جابز بوده است.

روند ساخت فیلمی از زندگی‌نامه‌ی استیو جابز با موانع مختلفی روبرو شد، بطوریکه در حال حاضر نیز این فیلم فاصله‌ی زیادی تا رفتن روی پرده‌ی نقره‌ای سینما دارد. ابتدا سونی به سراغ لئوناردو دی‌کاپریو رفت. بازیگری که سونی پس از دی‌کاپریو در نظر داشت، کریستین بیل بود که وی نیز از بازی در نقش استیو جابز سر باز زد. سومین گزینه، تام کروز بود.

گزارش‌ها حاکی است، اواخر اکتبر، آرون سورکین، نویسنده‌ی فیلم‌نامه‌ی زندگی‌نامه‌ی استیو جابز، اسکات رودین و دنی بویل را که به ترتیب تهیه‌کننده و کارگردان فیلم استیو جابز هستند، راضی می‌کند تا از تام‌کروز برای بازی در تقش استیو جابز استفاده کنند. دست‌اندرکاران فیلم استیو جابز از این موضوع هراس داشتند که تام‌کروز، کریس مک‌کوری را که رابطه‌ی نزدیکی با وی دارد، برای بازنویسی فیلم‌نامه به کار دعوت کند، اما مدیر برنامه‌های کروز به سازندگان فیلم استیوجابز اطمینان داد که چنین اتفاقی نخواهد افتاد.

کارگردان و تهیه‌کننده‌ی این فیلم در مورد انتخاب شخصیت جوانی چون سث روجن برای بازی در نقش استیو وازنیاک نیز شبهاتی داشتند. همچنین باید به استفاده از نام بزرگی همچون تام کروز اشاره کرد که امکان تغییر محوریت نقش را به‌دلیل شناخته شدن تام کروز داشت.

اما به‌‌نظر می‌رسد تام‌کروز نیز دیگر گزینه‌ی اصلی بازی در این فیلم نیست و کمپانی یونیورسال مسئولیت ساخت فیلم زندگی‌نامه‌ی استیوجابز را بر عهده گرفته است. در حال حاضر بسیاری از افراد از مایکل فِسبندر به‌عنوان اصلی‌ترین گزینه‌ی بازی در نقش استیو جابز یاد می‌کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات