مایکروسافت اپلیکیشن ایمیل Acompli را تصاحب کرد

دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۸
مطالعه 2 دقیقه
بخش دیگری از پازلِ یکپارچه‌سازی پلتفرم‌های مختلف مایکروسافت، پیدا شد. همان‌طور که چند روز پیش در زومیت خواندید، امروز مایکروسافت خبر تصاحب اپلیکیشن ایمیل Acompli را تأیید کرد. این اپلیکیشن به عنوان نسخه‌ی موبایل Outlook ارائه خواهد شد.
تبلیغات

هفته‌ی گذشته، مایکروسافت بصورت تصادفی خبر تصاحب Acompli را منتشر کرد و کمی بعد آن را حذف کرد. امروز این خبر رسما تأیید شد. مایکروسافت یکی از بهترین اپلیکیشن‌های ایمیل تحت iOS و اندروید با نام Acompli را از آن خود کرد تا یک گام دیگر به سمت اهداف ساتیا نادلا بردارد. به این ترتیب، غول نرم‌افزاری دنیا می‌تواند سرویس ایمیل خود را به بهترین شکل ممکن در پلتفرم‌های مختلف ارائه کند.

مایکروسافت با Acompli می‌تواند سرویس Outlook خود را در پلتفرم‌های اندروید و iOS با سرعت بیشتری گسترش دهد.

تیم Acompli به تیم اوت‌لوک مایکروسافت ملحق می‌شود تا سرویس ایمیل ردموندی‌ها را بهبود بخشند و از فناوری‌های تحت کنترل خود در اوت‌لوک استفاده کنند.

مایکروسافت اعلام کرده که نه‌تنها قرار نیست اپلیکیشن Acompli از پلتفرم اندروید و iOS حذف شود بلکه به شکل مرتب‌تری بروز رسانی خواهد شد و امکانات جدیدی به آن اضافه خواهد شد.

از آنجایی که Acompli از Microsoft Exchange پشتیبانی می‌کند به سرعت با سرویس تقویم مایکروسافت همگام می‌شود و ایمیل‌های اوت‌لوک را نیز دریافت می‌کند. این اپلیکیشن امکانات متنوعی را در اختیار کاربران اهل کسب‌و‌کار قرار می‌دهد. اکامپلی همچنین از نظر طراحی و نحوه‌ی عملکرد بسیار شبیه به نسخه‌ی دسکتاپ اوت‌لوک است. رابط کاربری این اپلیکیشنِ ایمیل ترکیبی از تقویم، لیست مخاطبان و ایمیل‌ها است.

هنوز دقیقا مشخص نیست که مایکروسافت برای آینده‌ی Acompli چه تصمیمی گرفته است، اما می‌توان حدس زد که این اپلیکیشن به‌طور کامل با سرویس آفیس ۳۶۵ یکپارچه شود. مایکروسافت کمی پیش، تیم مربوط به سرویس ابری وان‌درایو را زیر نظر تیم آفیس قرار داد تا سرویس آفیس بیش از پیش با بخش موبایل و سرویس ابری یکپارچه شود. مایکروسافت همچنین توافقی را با دراپ‌باکس به سرانجام رساند که طی آن از قابلیت‌های آفیس در این سرویس محبوب ابری استفاده شود و کاربرانِ اندروید و iOS بتوانند از آن بهره ببرند. گام بعدی نیز بهره‌گیری از توانایی‌های Acompli، یکی از بهترین سرویس‌های ایمیل است تا مایکروسافت بتواند یک بسته‌ی کاربردی کامل را در اختیار کاربران پلتفرم‌های مختلف قرار دهد.

تصمیم‌های نادلا را چطور ارزیابی می‌کنید؟ مایکروسافت تحت مدیریت او را موفق‌تر می‌دانید یا مایکروسافتی که زیر نظر بالمر هدایت می‌شد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات