اولین موتور جستجوی پروازهای داخلی با امکان خرید آنلاین

دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۶
مطالعه 3 دقیقه
علی بابا فروش آنلاین بلیط هواپیما از پروازهای آسمان، ایران ایر و غیره را راه‌اندازی کرد.
تبلیغات

مدت زیادی از راه‌اندازی وب‌سایت‌های خطوط هوایی ماهان، آسمان، ایران‌ایر، قشم‌ایر و غیره می‌گذرد و خرید آنلاین بلیط هواپیما، امکانی است که در کنار خرید آنلاین بلیط قطار و اتوبوس، جای خود را در میان مردم باز کرده است. اما در این میان، جای خالی وب‌سایتی که بتواند بر اساس مقصد پرواز در میان تمام خطوط هوایی جستجو کند، قیمت‌ها را بلافاصله پس از جستجو نمایش دهد و فرآیند خرید، پرداخت وجه و صدور بلیط را هم به صورت آنلاین انجام دهد، به شدت احساس می‌شد.

این جای خالی را چند ماهی است که وب‌سایت علی‌بابا پر کرده؛ وب‌سایتی که که در آن می‌شود به راحتی برای مقصد و تاریخ مورد نظر جستجو کرد، نتایج را ظرف چند ثانیه همراه اطلاعات خط هوایی، نوع هواپیما، کلاس و قیمت پرواز مشاهده کرد و بلیط را به صورت آنلاین خرید.

در حال حاضر وب‌سایت علی‌بابا تنها سیستمی است که امکان جستجو در پروازهای حدود چهارصد مسیر مختلف هوایی کشور از ایرلاین‌های مختلف را فراهم کرده و با اتصال به سیستم‌های رزرواسیون آنلاین هواپیمایی‌های ماهان، ایران ایر، آسمان، ایرتور، آتا، قشم‌ایر، نفت و... تا کنون بیش از 90 درصد پروازهای داخلی را پوشش داده است.

ارائه‌ی هم‌زمان بلیط‌های چارتر در کنار سیستمی و مرتب کردن لیست نتیجه‌ی جستجو بر اساس پارامترهای مختلف از جمله قیمت، امکان دیگری است که به‌خصوص به مسافران دائمی با برنامه‌ی سفر مرتب، این امکان را می‌دهد تا به راحتی و طی مدت زمان کم، در هر ساعت از شبانه‌روز بتوانند طبق برنامه‌ریزی خود، بلیط سفرشان را انتخاب و خرید کنند.

02alibaba

علی‌بابا یک مزیت مهم دیگر هم دارد و آن، داشتن حساب کاربری است که آرشیو تمام خریدها و تراکنش‌های حساب شما را نگه می‌دارد و امکان گزارش‌گیری از این اطلاعات را هم فراهم کرده. این امکان به خصوص وقتی که شما مسئول خرید بلیط هواپیما برای چند نفر دیگر یا حتی یک شرکت یا موسسه‌ باشید که کارمندان‌اش زیاد سفر می‌کنند، به راحتی می‌توانید حساب و کتاب سفرها را نگه دارید و هر وقت که لازم شد، به آن مراجعه کنید.

وب‌سایت علی‌بابا همچنان در حال توسعه است و خدمات، بخش‌ها و امکانات جدیدی به طور مرتب به آن اضافه می‌شود. آخرین امکانی که به این وب‌سایت اضافه شده، استرداد آنلاین است که با استفاده از آن، مسافران می‌توانند در هر ساعت از شبانه‌روز، بدون مراجعه به آژانس هواپیمایی، درخواست کنسل کردن پرواز خود را در سایت ثبت کنند. اهمیت این امکان وقتی مشخص می‌شود که بدانید درصد جریمه‌ی کنسلی که از هزینه‌ی بلیط کسر می‌شود، بر اساس فاصله‌ی کنسل کردن بلیط تا زمان پرواز محاسبه می‌شود و در خارج از ساعات اداری یا روزهای تعطیل، استفاده از علی‌بابا، آسان‌ترین و کم‌هزینه‌ترین راه برای کنسل کردن بلیط است. علی‌بابا برای تکمیل کادر فنی خود از برنامه‌نویسان مسلط به C sharp و asp.net  و همچنین طراح UI مسلط به جی‌کوئری، جاوا اسکریپت، HTML، CSS و آشنا با محیط Asp.net دعوت به همکاری می‌کند.

در صورت تمایل به همکاری با ما، رزومه‌ی خود را به Cv@Alibaba.ir ارسال نمایید.

علی‌بابا بعد از بررسی اولیه‌ی رزومه‌ها، در صورت واجد شرایط بودن از شما جهت شرکت در مصاحبه‌ی حضوری دعوت خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات