ابزارها هفته: چک کردن رمز عبور تا افزونه جیمل

یک‌شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۵
مطالعه 3 دقیقه
اینترنت موجود روی گجت‌ها، با وب‌سایت‌ها و برنامه‌های کاربردی است که معنا پیدا می‌کند و همین ابزار‌ها هستند که استفاده ما از دنیای وب را شیرین و لذت بخش می‌کنند.
تبلیغات

با زومیت همراه باشید تا جدیدترین وب‌سایت‌ها و ابزار‌های کاربردی را به شما معرفی کنیم.

Checker Plus for Gmail

checkerplus

با این افزونه جدید کروم می‌توانید بدون اینکه تب جداگانه‌ای برای بررسی ایمیل‌های خود باز کنید، اعلان دریافت ایمیل‌های تازه را از طریق میز‌کار سیستم عامل خود مشاهده کنید و همچنین ایمیل‌ها را گوش دهید، بخوانید، آرشیو یا آن‌ها را پاک کنید. طبق ادعای سازنده، این افزونه سریع‌ترین و بهترین راه برای بررسی اکانت‌های ایمیل مختلف شما است. این افزونه از کلاینت جدید ایمیل Inbox نیز پشتیبانی می‌کند.

Kick With Chrome

kick-with-chrome

گوگل کروم ظرفیت‌های زیادی به عنوان یک مرورگر دارد و تاکنون آزمایش‌های زیادی بر روی آن انجام شده است. یکی از آزمایش‌های انجام شده بر روی آن "Kick With Chrome" نام دارد که دارای سه گزینه مختلف است: دریبل بی‌نهایت، فضای آزمایشی و شوت زدن. البته این بازی تنها بر روی مرورگر کروم موبایل اجرا می‌شود.

Gaze

gaze

اگر در زمان دیدن فیلم‌های مختلف احساس تنهایی می‌کنید، سایت بسیار جالب Gaze به شما اجازه می‌دهد با افراد دیگر که با فاصله بسیار زیاد از شما قرار دارند فیلم تماشا کنید. همچنین می‌توانید همدیگر را ببینید و با یکدیگر صحبت کنید؛ انگار که در کنار یکدیگر هستید. حتی می‌توانید ویدیو‌ها را سینک کنید و هر دو با یکدیگر یک ویدیو در یک زمان مشابه ببینید. Gaze راه‌حلی خلاقانه است که  شاید باعث شروع یک رابطه خوب باشد و شما را با دیدن ویدیو‌های جالب خوشحال کند.

Password Checker

این سایت توسط مایکروسافت ساخته شده و در بررسی قوی بودن رمز‌های عبور به شما کمک می‌کند.در ابتدا باید با اکانت Live.com وارد شوید و سپس رمز عبور خود را درون باکس تعبیه شده وارد کنید تا در بخش Strength مقدار قوی و امن بودن رمز به شما نمایش داده شود. با این‌حال این سرویس نمی‌تواند میزان امنیت اکانتی که این رمز را برای آن استفاده می‌کنید، تضمین کند.

Noyze Volume Panel

یک اپلیکیشن رایگان که ابزار کنترلی کامل بر دکمه‌های تنظیم صدای دستگاه را در اختیار شما می‌گذارد. این اپلیکیشن تنها پنل تنظیم صدایی است که به روت، رام‌های کاستوم یا XPosed نیازی ندارد. فقط لازم است Noyze را در بخش Accessibility فعال کنید و لذت ببرید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات