همگام با پیشروان: از نزدیک با مرد پرنده و رویای پرواز همچون یک پرنده آشنا شوید

یک‌شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
آقای رسی که اکنون به مرد پرنده یا Jetman معروف شده، حس پرواز با استفاده از دو بال که خودش طراحی کرده را برایتان شرح خواهد داد.
تبلیغات

باید اعتراف کرد که الگوی هواپیماهای ساخت بشر پس از برادران رایت تقریبا ثابت بوده و اکثر تغییرات داده شده بیشتر از تغییر مفهوم کلی نحوه‌ی پرواز، به سمت بهبود دادن کیفیت پرواز بشر بوده اند. اما چه حسی دارد وقتی بال‌های یک هواپیما به همراه یک موتور جت در ابعاد یک کوله پشتی بر پشتتان بسته شود و شما تنها با استفاده از بدن خود به هدایت یک پرواز واقعی در ارتفاع بالا بپردازید؟

پرواز از گذشته‌‌های دور یکی از آرزوهایی بوده که بشر همواره در پی دستیابی به آن بوده است اما در هیچیک از تجربیات پروازی انسان، خودش وسیله‌ی پرواز نبوده و تنها با در دست داشتن کنترل‌هایی پرواز را تجربه می‌کرده است. آقای رسی اما با استفاده از یک کوله پشتی که خودش آن را طراحی کرده است شما را به تجربه‌ی پرواز بدون استفاده از هیچ اهرم یا ابزار هدایتی دعوت می‌کند، پرواز با بدن خود، این بار کافی است خود را قدری به سمتی متمایل کنید تا جهت حرکت و سرعت پرواز شما تغییر کند، تجربه‌ای که تنها پرندگان آن را تجربه می‌کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات