آیا نکسوس 6 به بازار عرضه شده است؟

یک‌شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۳ - ۰۱:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
به نظر می‌رسد نکسوس 6  گوگل با نسخه جدید اندروید و البته قابلیت‌های سخت‌افزاری خوبی که دارد، توجه بسیاری از علاقه‌مندان به فناوری را به خود جلب کرده بطوری که موجودی این گوشی هوشمند ساخت گوگل تنها در 5 دقیقه به فروش رفت و حالا از نکسوس 6 به عنوان یک گوشی هوشمند نایاب یاد می‌شود.
تبلیغات

البته شاید این استقبال فوق‌العاده از نکسوس 6 چندان هم غیرمنتظره نباشد چرا که نکسوس 6 با صفحه نمایش QHD، اسپیکرهای موجود در نمای جلو، دوربین 13 مگاپیکسلی و سایر امکاناتی که در اختیار دارد یکی از گجت‌های جذاب بازار است و بسیاری از علاقه‌مندان به سیستم عامل اندروید گوگل نیز مشتاقانه در انتظار تجربه اندروید آب‌نبات چوبی جدید گوگل هستند.

برخی نیز اندروید آب‌نبات چوبی گوگل را سرآغاز جدیدی برای اندروید دانسته و معتقدند اندروید در این نسخه به تکامل رسیده است و وجود چنین سیستم عاملی در کنار امکانات سخت‌افزاری که موتورولا برای این گوشی هوشمند تدارک دیده است، نکسوس 6 را تبدیل به یکی از گزینه‌های جدی خریداران گوشی‌های هوشمند کرده است.

humor-nexus6

در پلی استور گوگل، این شرکت اعلام کرده که  هر چهارشنبه اخبار مربوط به در دسترس بودن این گوشی هوشمند در نقاط مختلف دنیا اعلام خواهد شد. اما با این حال بسیاری از خریداران بی‌صبرانه در انتظار فبلت 6 اینچی گوگل هستند. شاید به همین دلیل است که David Ruddock نویسنده‌ی علاقه‌مند به حوزه‌ی گجت‌های اندرویدی در  پست خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی، اینفوگرافیک بالا را منتشر کرده تا فعلا خیال همه را راحت کند.

آیا شما هم در انتظار نکسوس 6 گوگل هستید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات