اچ‌تی‌سی درصدد افزایش ظرفیت تولید به‌دلیل تقاضای بالا برای نکسوس 9 است

پنج‌شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۴
مطالعه 2 دقیقه
جک تونگ، مدیر آسیای شمالی اچ‌تی‌سی در سخنانی به تقاضای بالا برای نکسوس ۹ اشاره کرد که کمپانی تایوانی را مجبور به افزایش ظرفیت تولید کرده است.
تبلیغات

جک‌تونگ با اشاره به تقاضای بالای بازار برای تبلت نکسوس ۹ اچ‌تی‌سی، اعلام کرد که کمپانی تایوانی برای پاسخ به نیاز بازار، در حال افزایش ظرفیت تولید است.

سه‌شنبه هفته‌ی گذشته اچ‌تی‌سی پیشنهادات خوبی را برای خرید نکسوس ۹ ارائه کرد که از جمله‌ی آن می‌توان به تخفیف ۵۰ درصدی برای میزان محدودی از این تبلت‌ها اشاره کرد. به‌نظر می‌رسد حجم درخواست‌های انجام شده از طریق وب‌سایت اچ‌تی‌سی به اندازه‌ای بوده که فشار مضاعفی به سرور‌های این کمپانی وارد شده است. تعداد محدود در نظر گرفته شده، تا پایان روز به فروش رفتند.

هنوز مشخص نیست که آیا تونگ در سخنان خود این فروش را مدنظر داشته یا خیر، اما بصورت کلی به‌نظر می‌رسد نکسوس ۹ با استقبال عمومی خوبی روبرو شده، چراکه کمپانی تایوانی از عرضه‌ی تبلت اختصاصی خود به بازار در سال آتی میلادی خبر داده است. اچ‌تی‌سی آخرین تبلت خود را در فوریه سال ۲۰۱۱ به بازار عرضه کرد که موفقیت چندانی را برای این شرکت در بر نداشت. تونگ با اشاره به بازار اشباع شده‌ و رو به افول تبلت‌ها، لازمه‌ی موفقیت یک محصول را مشروط به عرضه‌ی یک محصول خاص و کاملا رقابتی عنوان کرد. وی همچنین به تحت تاثیر قرار گرفتن تبلت‌های ۷ اینچی توسط فبلت‌ها اشاره کرد، از این‌رو می‌توان به این نتیجه رسید که اچ‌تی‌سی درصدد عرضه‌ی یک تبلت با سایز بزرگ است.

نکسوس 9 اولین تبلتی است که به اندروید آبنبات چوبی مجهز شده است. گوگل علاقه دارد تا با همکاری تولیدکنندگان مختلف، هر سال یک دستگاه تلفن‌هوشمند را به‌همراه یک دستگاه تبلت روانه‌ی بازار کند. این سیاست برای عرضه‌ی محصولی به‌همراه اندروید خالص است. بسیاری از کاربران، تجربه‌ی کار با اندروید خالص را بسیار لذت‌بخش عنوان می‌کنند. مطمئنا ترکیب اندروید آبنبات چوبی با سخت‌افزار قدرتمند نکسوس ۹ تجربه‌ای جالب توجه را برای کاربران رقم خواهد زد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات