تلگرام را هک کنید، ۳۰۰ هزار دلار جایزه بگیرید!

پنج‌شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۶
مطالعه 2 دقیقه
اپلیکیشن پیغام رسان تلگرام که پیش‌تر نیز به معرفی آن پرداخته‌ایم، اعلام کرده به مخرب‌ترین حمله‌ی هکری که به این برنامه صورت گیرد 300,000 دلار جایزه خواهد داد. بر این اساس اگر شما هم توانایی در اختیار گرفتن خطوط ارتباطی و سرورهایی که توسط دو کاربر آزمایشی در تلگرام مورد استفاده قرار می‌گیرد را داشته باشید، جایزه‌ای بزرگ برنده خواهید شد.
تبلیغات

 تلگرام سرویسی است که تمرکز اصلی خود را بر امنیت و سرعت قرار داده، بنابراین ماهیت این مسابقه چندان جای تعجب ندارد. برنده‌ی این مسابقه شخصی خواهد بود که از طریق بخش‌هایی که توسعه‌دهندگان برنامه سعی در حفاظت از آن داشته‌اند، راهی برای نفوذ به این سرویس بیابد. از شرکت‌کنندگان در این مسابقه درخواست شده به ایجاد یک چت آزمایشی میان کاربران خیالی «نیک» و «پائول» بپردازند و ضمن تبادل پیغام، به شیوه‌ای غیرمتعارف تلاش کنند محتوای پیغام‌های آن‌ها را هک کرده و استخراج نمایند.

اما پیش از آنکه تلگرام چندصد هزار دلار در دستان شما بگذارد باید ثابت کنید که شما در حقیقت گفتگوی نیک و پائول را با موفقیت هک کرده‌اید. بنابراین گروه تلگرام در یک نشست گفتگوی خصوصی در برنامه، آدرس ایمیلی در اختیار شما قرار می‌دهد که باید اطلاعات زیر را برای آن‌ها ارسال کنید.

  • متن پیغام درون ایمیل محرمانه
  • لاگ‌های نشست مربوطه که منجر به حمله‌ی موفق شده و به ID خود شما اختصاص دارد
  • توضیحات در خصوص اینکه چگونه حمله را اجرا کرده‌اید
  • اطلاعات حساب بانکی برای دریافت جایزه

این مسابقه‌ی آنلاین در تاریخ 4 فوریه پایان خواهد یافت. به منظور کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص، به صفحه‌ی مربوطه در وب‌سایت رسمی تلگرام مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات