تماشا کنید: اکشن کم سونی سوار بر یک عقاب بر فراز پاریس

پنج‌شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۳
مطالعه 1 دقیقه
GoPro با تولید اکشن‌کم، پتانسیل بالای این دوربین‌ها را نمایش داد، بطوریکه ویدئوهای تهیه شده توسط کاربران بر محبوبیت این دوربین‌ها می‌افزاید. کمپانی‌ سونی نیز با انتشار ویدئوهای این چنین، در پی نمایش قابلیت‌های اکشن کم خود است.
تبلیغات

اکشن‌کم‌ها، دوربین‌های کوچکی هستند که در عین حال قابلیت‌های فراوانی دارند. اکشن‌کم‌ها، همانطور که می‌توان از نام آن‌ها متوجه شد، به‌واسطه‌ی برخورداری از مشخصات مناسب برای ثبت ویدئو‌ها در مواقعی که فیلم‌بردار تعادل و وضعیت ایده‌‌آلی برای فیلم‌برداری ندارد، تصاویر جالب توجهی را ثبت می‌کنند. پس از محبوبیت اکشن‌کم‌های تولیدی GoPro، کمپانی سونی نیز با دیدن موفقیت این دوربین‌ها، اقدام به انتشار ویدئو‌هایی کرده که با استفاده از دوربین‌های این شرکت تهیه شده‌اند.

این اولین باری نیست که شاهد استفاده از دوربین اکشن‌کم روی سر یک عقاب هستیم. پیش‌تر نیز برخی از کاربران اکشن‌کم‌های GoPro چنین ویدئوهایی تهیه کرده‌اند. اما وجه تمایز این ویدئو در مکانی است که در آن تهیه شده است. علاوه بر انتقال حس پرهیجان پرواز، در این ویدئو می‌توان نمایی زیبا از اسکا‌ی‌لاین شهر پاریس را دید. در این ویدئوی ۹۰ ثانیه‌‌ای شاهد پرواز عقاب بر فراز میدان تروکادورو در شهر پاریس و در مقابل برج ایفل و مجاورت رود سن هستیم. این میدان یکی از شناخته‌شده‌ترین میادین شهر است که به میدان حقوق بشر نیز شناخته می‌شود. همانطور که در ویدئو می‌بینید، عقاب پس از چرخشی بر فراز این میدان، روی دست مربی خود فرود می‌آید.

لینک دانلود

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات