اچ‌تی‌سی تلفن Desire 820s را معرفی کرد؛ تراشه‌ی 64 بیتی مدیاتک و صفحه‌ی نمایش 5.5 اینچ

سه‌شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۲
مطالعه 2 دقیقه
اچ‌تی‌سی در جریان برگزاری نمایشگاه IFA 2014، از دیرایز ۸۲۰، تلفن‌هوشمند میان‌رده‌ی ۶۴ بیتی خود پرده برداشته بود. این کمپانی امروز نسخه‌ی دیگری از این محصول را با عنوان دیزایر ۸۲۰s معرفی کرده است.
تبلیغات

دیزایر ۸۲۰ که در جریان برگزاری نمایشگاه IFA 2014 معرفی شد، از وجود پردازنده‌ی ۶۴ بیتی اسنپ‌دراگون ۶۱۵، صفحه‌ی نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن 720p، حافظه‌ی رم ۲ گیگابایتی، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت و سنسور ۸ مگاپیکسلی در جلو بهره می‌برد. این تلفن‌هوشمند در میان بهترین گوشی‌های میان‌رده‌ی موجود در بازار جا گرفته است.

اچ‌تی‌سی امروز نسخه‌ی دیگری از دیزایز ۸۲۰ را با عنوان دیزایر 820s معرفی کرد. این نسخه هم از پردازنده‌ی ۶۴ بیتی بهره می‌برد، با این تفاوت که تراشه‌ی مورد استفاده ساخت مدیاتک است. در دیزایر 820s اچ‌تی‌سی از تراشه‌ی هشت‌ هسته‌ای MT6752 با فرکانس کاری ۱.۷ گیگاهرتز استفاده شده است که از برپایه‌ی معماری Cortex-a53 و پردازنده‌ی گرافیکی Mali-T760 طراحی شده است. همچنین از دیگر مشخصات فنی این تلفن می‌توان به صفحه‌ی نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن 720p، حافظه‌ی رم ۲ گیگابایتی، ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، بلندگوهای بوم‌ساند و پشتیبانی از شبکه‌های ارتباطی LTE اشاره کرد. اچ‌تی‌سی از سنسور‌های ۱۳ و ۸ مگاپیکسلی در پشت و جلو تلفن‌هوشمند بهره برده است.

Desire820sInt

هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت این تلفن‌هوشمند منتشر نشده است. به‌نظر می‌رسد اچ‌تی‌سی این گوشی را برای فروش در بازار‌های خاصی چون چین در طراحی و تولید کرده است، از این‌رو باید برای دریافت اطلاعات بیشتر، منتظر بمانیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات