ایسر اولین لپ‌ تاپ 4k خود را معرفی کرد

سه‌شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۲
مطالعه 1 دقیقه
ایسر از لپ‌تاپ جدیدی که در سری محصولات V Nitro Black Edition قرار می‌گیرد با صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچ و رزولوشن 4k رونمایی کرده است.
تبلیغات

لپ‌تاپ ایسر با صفحه نمایش UHD به ۴ برابر تعداد پیکسل بیشتر از نمایشگر‌های 1080p مجهز شده تا تصویر فوق‌العاده‌ای را در به نمایش درآورد. در درون لپ‌تاپ، نسل چهارم پردازنده‌های اینتل Core i7 -4710HQ با چهار هسته، گرافیک انویدیا GeForce مدل GTX860M، آنتن‌های دوگانه بی‌سیم با پشتیبانی از هر دو فرکانس‌های 2.4 و 5 گیگاهرتز برای اتصال پرسرعت، ۱۶ گیگابایت حافظه رم، ۲۵۶ گیگابایت حافظه SSD و ۱ ترابایت حافظه ذخیره سازی را شاهد هستیم. این دستگاه همچنین به چهار اسپیکر درونی و تکنولوژی Dolby Digital Plus مجهز شده و صدا‌یی عالی و فراگیر در حین بازی، دیدن فیلم و گوش دادن به موسیقی ارائه می‌کند.

 ایسر همچنین همراه با این لپ‌تاپ امکان دانلود رایگان بازی Assassin’s Creed Unity برای خریداران را فراهم کرده است. این بازی در سبک اکشن-ماجراجویی ساخته شده و اتفاقات آن در شهر پاریس در زمان انقلاب فرانسه رخ می‌دهد. با خرید این لپ‌ تاپ ایسر می‌توانید از سایت‌های Amazon.com ،newegg.com و TigerDirect.com کد دانلود رایگان بازی را دریافت کنید.

فروش این لپ‌تاپ قدرتمند از طریق سایت‌های آمازون و مایکروسافت هم‌اکنون با شروع قیمت 1099.99 دلار در حال انجام است. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات