زوم‌اَپ: Microsoft Health، سلامتی از پنجره‌ی مایکروسافت

سه‌شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
پس از ورود گوگل و اپل به حوزه‌ی محصولات سلامتی، مایکروسافت نیز با معرفی دستبند Microsoft Band و سرویس Microsoft Health به جمع این کمپانی‌ها پیوست. با زوم‌اَپ امروز همراه باشید.
تبلیغات

پیش‌تر اپلیکیشن سلامتی گوگل را با عنوان Fit معرفی کردیم. حال مایکروسافت در کنار معرفی دستبند سلامتی خود، Microsoft Band، سرویس مرتبط را نیز با عنوان Microsoft Health برای هر سه پلتفرم پرطرفدار دنیای موبایل معرفی کرده است. سرویس Microsoft Health به منظور تسهیل مطالعه و جمع‌آوری فاکتورهای مرتبط با سلامتی بدن طراحی و توسعه یافته است. این سرویس قادر است تا اطلاعات مربوط به گام‌‌‌های برداشته شده، کالری، تعداد ضربان قلب و بسیاری از داده‌های دیگر را ازطریق انواع ابزار‌های سلامتی دریافت کرده و این داده‌ها را به شکلی گویا و ساده دراختیار کاربر قرار دهد.

MicrosoftHealthInt

هرچند این اپلیکیشن بصورت اختصاصی برای Microsoft Band توسعه یافته، اما مایکروسافت در حال افزودن نام انواع محصولات در حوزه‌ی گجت‌های سلامتی برای پشتیبانی توسط سرویس Microsoft Health است. این سرویس قادر است تا به دریافت اطلاعات مربوط به چرخه‌ی خواب و بیداری در طول ۲۴ ساعت، ضربان قلب برنامه‌ی بهتری را برای حفظ سلامتی دراختیار کاربران قرار دهد.

اپلیکیشن‌های محبوب خود را ازطریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات