مایکروسافت در حال ساخت جایگزین لومیا ۱۰۲۰ است

یک‌شنبه ۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۷
مطالعه 2 دقیقه
ظاهرا مایکروسافت در تلاش است تا یک تلفن لومیا جدید با دوربین بزرگ را رونمایی کند. این تلفن همچون لومیا ۱۰۲۰ از یک دوربین بزرگ بهره می‌برد که بخش زیادی از پشت دستگاه را اشغال کرده است. احتمالا در این گوشی شاهد سنسور ۴۱ مگاپیکسلی یا بیشتر باشیم.
تبلیغات

اطلاعات مربوط به تلفن ویندوز فونی به نام Nokia RM 1052 در یک حراجی چینی قرار گرفته است. این گوشی از ۲ گیگابایت حافظه‌ی رم، صفحه نمایش ۵ اینچ با رزلووشن 1080p و سیستم‌عامل ویندوز فون ۸.۱ بهره می‌برد. سنسور دوربین در این گوشی هم به بزرگی لومیا ۱۰۲۰ است.

microsoftlumialeak7

هرچند ممکن است این تلفن ساخته‌ی مایکروسافت نباشد، اما تصاویر گرفته شده فراتر از یک محصول آزمایشی یا نمونه‌ی اولیه به نظر می‌آیند.

microsoftlumialeak5

به نظر می‌رسد که بدنه‌ی دستگاه از جنس آلومینیوم ساخته شده باشد. قسمت پایین دستگاه احتمالا از جنس پلاستیک است که برای آنتن‌ها مورد استفاده قرار گرفته است.

microsoftlumialeak6

این گوشی ممکن است همچون پروژه‌ی Nokia McLaren نیمه کاره رها شود، شاید هم به زودی با نام مایکروسافت رونمایی گردد. پروژه‌ی مک‌لارن که قرار بود ژست‌های حرکتی شبیه به کینکت را وارد دنیای ویندوز فون کند، هیچ‌وقت در قالب یک محصول نهایی روانه‌ی بازار نشد. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات