زوم گیم: Dragon Mania، پرورش اژدها به سبک گیم‌لافت

یک‌شنبه ۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۹
مطالعه 3 دقیقه
در حالی که بازی‌هایی مانند Clash of Clans نزد مردم بسیار محبوب شده‌اند، شرکت‌های دیگر هم سعی دارند تا با ارائه‌ی محصولاتی در خور توجه به همین سبک، مخاطبین زیادی را به خود جذب کنند. بازی Dragon Mania از شرکت گیم‌لافت با ایده‌های نو و روندی متفاوت، عنوانی است که امروز در زوم‌گیم قصد معرفی آن را داریم.
تبلیغات

شاید در نگاه اول و دیدن شخصیت‌های بازی، فکر کنید که با یک بازی کودکانه روبه رو هستید، اما مطمئنا تا وارد این بازی نشوید یا اطلاعات درستی از آن کسب نکنید، متوجه پیچیدگی و ظرافت هنرمندانه‌ی بازی‌سازان شرکت گیم‌لافت نمی‌شوید. پیش‌زمینه‌ی کلی این بازی مربوط به پروفسوری به نام هاگوین است که به کار پرورش اژدها مشغول است. اما همه چیز خوب پیش نمی‌رود و نیروهای شیطانی که در پی راز پرورش اژدها هستند، پروفسور را می‌دزدند تا به هر نحوی که شده این راز بزرگ را کشف کنند. حال شما به عنوان شاگرد وی وارد بازی می‌شوید تا بتوانید هم به پرورش اژدها برای مقابله با دشمن بپردازید و هم به نجات پروفسور بروید.

Dragon-Mania-Fix-2

گیم‌پلی و روند کلی بازی به دو قسمت تقسیم می‌شود. در قسمت اول به مانند بازی‌های استراتژیک، سرزمینی خالی در اختیار شما قرار می‌گیرد تا بتوانید در آن‌جا شروع به ساخت و ساز کنید. عملیات ساخت و ساز در محدوده‌ای خاص دنبال می‌شود و بسته به نوع سازه، زمان تکمیل آن هم متفاوت است و هر چه به سطوح بالاتر بروید، ایجاد پایگاه‌ها و ساختمان‌های مختلف زمان بیشتری را خواهند برد. به طور کلی هدف نهایی شما از ساخت انواع سازه‌ها، پرورش سریع و صحیح اژدها است. سازه‌هایی برای تامین آذوغه و منابع دیگر وجود دارد که به وسیله‌ی آن‌ها می‌توان به رشد اژدهایان کمک کرد و سطح آنها را ارتقا داد.

Dragon-Mania-Fix-3

قسمت دوم گیم‌پلی بازی درست جایی است که این عنوان را نسبت به بازی‌های دیگری مانند Clash of Clans متمایز می‌کند. شاید بازی‌های معروف سری Pokémon را دیده باشید یا بازی‌های مبارزه‌ای ژاپنی که به صورت نوبتی انجام می‌شوند. شما پس از تربیت اژدهایان، می‌توانید به مبارزه‌ با دشمنان بپردازید که این مبارزه‌ها در فضایی رو در رو و از زاویه‌ای دیگر دنبال می‌شود. در هر نوبت بازیکنان می‌توانند با استراتژی درست و به کارگیری صحیح قابلیت‌های اژدها، از پس مبارزه با دشمن بربیایند.

Dragon-Mania-Fix

تنوع گیم‌پلی و آیتم‌ها در بازی زیاد است و بازیکن را می‌تواند تا مدت‌های طولانی به خود مشغول کند. سیر پیشرفت و بزرگ‌ شدن اژدهایان برای بازیکن جالب خواهد بود و کسب پول و منابع به وسیله‌ی کمک به وایکینگ‌ها و شرکت در مبارزات، تا حد زیادی اعتیادآور می‌شود.

Dragon Mania یکی از عناوین محبوب و خوب شرکت گیم‌لافت است که در ایران هم طرفداران خاص خود را دارد. اگر از کاربران اندرویدی هستید، می‌توانید از طریق استور کافه بازار این بازی را تهیه کنید و در صورتی که تمایل به خرید درون برنامه‌ای دارید، سیستم پرداخت شتاب و حساب کاربری بازار برای این‌کار در دسترس قرار دارد.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات