اینفوگرافیک: قدرت اکسپریا Z3 در عکس‌برداری در نور کم

یک‌شنبه ۹ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۳
مطالعه 1 دقیقه
سونی دوربین جدیدترین پرچمدار خود را با اعمال تغییراتی به یک دستگاه ایده‌آل برای عکاسی در نور کم، فضاهای تاریک بسته و شب‌هنگام تبدیل کرده است.
تبلیغات

حالا با دوربین Xperia Z3 می‌توانید از جشن‌ها و مراسم که عموما در شب برگزار می‌شوند، چهارشنبه‌سوری و در فضاهای داخل خانه عکس‌هایی به یاد ماندنی بگیرید.

گوشی سونی اکسپریا Z3 و Z3 Compact با مشخصاتی کاملا مشابه معرفی شدند. به جز اندازه، سایر مشخصات این دو تلفن، از جمله دوربین آنها کاملا یکسان است. دوربین این تلفن‌های نسبت به نسل پیشین، یعنی اکسپریا Z2 بهبود چشمگیری نداشته، ولی با این حال موارد ظریفی وجود دارند، که دوربین Z3 را از نسل قبلی و سایر تلفن‌های هوشمند متمایز می‌کنند.

مهم‌ترین این موارد، لنز با زاویه وسیع‌تر (۲۵ میلی‌متر) و بیشینه ISO تا ۱۲٫۸۰۰ هستند که این ابزار را برای عکاسی در نور کم تقویت کرده‌اند. در این اینفوگرافی قصد داریم در مورد همین ایزوی بیشتر در دوربین زد ۳ صحبت کنیم.

خواندن این اینفوگرافیک خالی از لطف نیست، چرا که علاوه بر تشریح توانایی‌های Xperia Z3 برای عکاسی در نور کم، به ارائه آمار جالبی در زمینه شبکه‌های اجتماعی پرداخته و شما را با برخی مفاهیم عکاسی بیشتر آشنا می‌کند.

z3-infographic
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات