با رام سفارشی، امکانات گلکسی نوت ۴ را در نوت ۲ تجربه کنید

دوشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۱
مطالعه 2 دقیقه
اگر کاربر گلکسی نوت ۲ هستید و افسوس نداشتن امکانات جالب و جدید نوت ۴ را می‌خورید؛ می‌توانید با نصب یک رام (ROM) سفارشی، بسیاری از امکانات خوب نوت ۴ را در نوت ۲ تجربه کنید.
تبلیغات

گلکسی نوت ۲ سال ۲۰۱۲ روانه بازار شد و هنوز هم کاربران بسیاری از این تلفن استفاده می‌کنند. هرچند نوت ۲ از نظر قدرت سخت‌افزاری به مراتب ضعیف‌تر از نوت ۴ است، اما با تلاش گروهی از توسعه دهندگان به نام Team Electron، امکان استفاده از قابلیت‌های نرم‌افزاری نوت ۴ در نوت ۲ میسر شده است.

گروه «الکترون تیم» راه سفارشی را بر اساس رامِ گلکسی نوت ۴ برای نوت ۲ تهیه کرده‌اند که در آن بهترین قابلیت‌های نوت ۴ گنجانده شده است. این قابلیت‌ها شامل حالت فوق‌العاده کم مصرف (Ultra Power Saving Mode) و ابزارهای جدید سازگار با قلم در قالب Air Command هستند. علاوه بر این‌ها، با نصب این رام سفارشی، بسیاری از اپلیکیشن‌های جدید سامسونگ و تغییرات ایجاد شده در رابط کاربری تاچ‌ویز به نوت ۲ اضافه می‌شوند.

پیش از اینکه اقدام به نصب این رام کنید، باید به این نکته توجه داشته باشید که برای نصب رام سفارشی باید تلفن خود را ROOT کنید. این کار برای کاربران مبتدی پیشنهاد نمی‌شود، اما اگر مایل هستید تا در این باره بیشتر بدانید این مقاله از زومیت را مطالعه کنید. در نهایت اگر به این نتیجه رسیدید که مایل به نصب رام سفارشی بر روی گوشی گلکسی نوت ۲ خود هستید به این بخش از انجمن XDA مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات