زوم‌اَپ: +Contacts، مدیریت مخاطبان انواع سرویس‌ها

شنبه ۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
امروزه اغلب کاربران گجت‌های موبایل از چندین شبکه‌ی اجتماعی و سرویس ارتباطی استفاده می‌کنند. هر یک از این سرویس‌ها دارای لیست مخاطبان مستقلی هستند که مدیریت یکپارچه‌ی لیست مخاطبان و دوستان در قالب یک اپلیکیشن کار را راحت‌تر خواهد کرد. +Contacts اپلیکیشنی برای مدیریت مخاطبان این سرویس‌ها است.
تبلیغات

+Contacts لیست دوستان و مخاطبان گوشی‌ و سرویس‌هایی چون توئیتر گوگل‌پلاس و فیس‌بوک را با یکدیگر همگام کرده و در قالب لیست مخاطبان خود برای کاربر نمایش می‌دهد. این اپلیکیشن با جستجوی نام افراد لیست مخاطبان گوشی شما، نام ‌آن‌ها را در گوگل‌پلاس، توئیتر و فیس‌بوک جستجو می‌کند و در صورت پیدا کردن افراد مورد نظر، اطلاعات مورد نیاز از قبیل تاریخ تولید، آدرس و تصاویر با لیست گوشی همگام می‌کند. می‌توان با جستجوی نام مخاطبان در هر یک از شبکه‌های اجتماعی نیز، حساب کاربری وی را به کارت ویزیت خود در لیست مخاطبان پیوند داد.

ContactsInt

در حال حاضر +Contacts از سرویس‌هایی چون گوگل‌پلاس، فیس‌بوک، توئیتر، لینکدین، فوراسکوئر، واتس‌اپ و گوگل‌مپس پشتیبانی می‌کند. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید حتی آدرس مخاطب مورد نظر را به‌راحتی با استفاده از اپلیکیشن نقشه‌ی گوگل تنظیم کنید. پس از وارد کردن اطلاعات مخاطبان خود و اتصال کانتکت‌های ارتباطی به حساب‌های کاربری، دیگران نباید نگران از دست رفتن لیست مورد نظر باشید، چراکه این لیست در حساب کاربری شما بصورت خودکار ذخیره می‌شود. در صورتی که روی یکی از مخاطبان خود کلیک کنید، در سمت چپ نواری مشاهده می‌کنید که آیکون سرویس‌های پشتیبانی شده نمایش داده می‌شود. برای مثال در صورت کلیک روی آیکون فیس‌بوک، می‌توان آخرین پست‌های فرد مورد نظر را بدون نیاز به استفاده از اپلیکیشن دیگری مشاهده کنید. +Contacts را می‌توان به‌عنوان اپلیکیشن پیام‌رسان پیش‌فرض گوشی نیز مورد استفاده قرار داد.

این اپلیکیشن بصورت رایگان برای دو پلتفرم اندروید و iOS عرضه شده است.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات