گوشی خمیده G Flex 2 ماه آینده در CES رونمایی می‌شود

شنبه ۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
ال‌جی سال گذشته، گوشی خمیده‌ی G Flex را با صفحه‌نمایش OLED انعطاف‌پذیر رونمایی کرد. حال به نظر می‌رسد این کمپانی کره‌ای قصد دارد به‌زودی نسل بعدی این گوشی را با نام G Flex 2 معرفی کند.
تبلیغات

سال گذشته ال‌جی و سامسونگ گوشی‌های خمیده‌ی خود را معرفی کردند و با اینکه خیلی مورد توجه کاربران قرار نگرفتند و به تولید انبوه نرسیدند، اما خبر ساز شدند و در رسانه‌های مختلف به آن‌ها پرداخته شد. با این حال سامسونگ امسال گوشی هوشمند Galaxy Note Edge را با لبه‌ی منحنی جایگزین Galaxy Round کرد و ظاهرا ال‌جی قصد دارد G Flex 2 را در نمایشگاه CES ۲۰۱۵ لاس‌وگاس به نمایش بگذارد.

پیش از این نیز شایعه شده بود که ال‌جی گوشی هوشمند G Flex 2 را اواخر سال ۲۰۱۴ معرفی و اوایل ۲۰۱۵ راهی بازار خواهد کرد.

براساس تازه‌ترین اخبار غیر رسمی، گوشی هوشمند G Flex 2 از طراحی منحنی شکل و مشابه نسل قبل بهره می‌برد و این بار نیز صفحه‌نمایش آن از نوع OLED پلاستیکی و انعطاف پذیر است. گفته می‌شود رزولوشن این صفحه‌نمایش از 720p در نسل اول به 1080p در نسل دوم ارتقاء خواهد یافت. بدنه‌ی دستگاه همچون نسل قبل از بافت خاصی است که بصورت خودکار ترمیم می‌شود و خط و خش‌های ایجاد شده روی آن پس از گذشت زمان از بین می‌رود.

یکی از مشکلات نسل قبلی G Flex، ابعاد نسبتا بزرگ آن بود که ظاهرا ال‌جی در نسل دوم، نسبت به بهبود آن نیز اقدام کرده و احتمالا صفحه‌نمایش بکار رفته در این تلفن کوچک‌تر از ۶ اینچ خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات