تماشا کنید: تبلیغ ویژگی Voice Text در اپلیکیشن iMessage توسط اپل

جمعه ۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۷
مطالعه 1 دقیقه
اپل به تازگی ویدیویی را در شبکه رسمی یوتیوب خود آپلود کرده که در واقع یک کلیپ ۳۰ ثانیه‌ای برای تبلیغ ویژگی Voice Text اپلیکیشن iMessage است.
تبلیغات

همچون برخی دیگر از تبلیغات جدید اپل، این بار نیز جاستین تیمبرلیک و جیمی فالون بر روی ویدیو صحبت می‌کنند و فوایدی که ویژگی Voice Text می‌تواند داشته باشد، همچون بیان کردن احساس خود یا طعنه‌هایی که می‌توانید به صورت صوتی بزنید، را برجسته می‌کنند. همچنین زمانی که می‌خواهید لغت‌ها یا جملاتی سخت را به کار ببرید، ممکن است نوشتن آن دشوار شود، پس با Voice Text می‌توانید آن‌ها را بیان کنید و به طرف مقابل خود انتقال دهید.

 Voice Text همراه با iOS 8 برای کاربران در دسترس قرار گرفت و در حال حاضر بر روی همه آیفون و آیپد‌هایی که به این نسخه از سیستم عامل iOS به روز شده‌اند، قابل دسترس است. این ویژگی قابلیت ارسال پیام‌های صوتی از طریق اپلیکیشن پیام‌رسان را برای شما فراهم می‌کند. شبیه چیزی که برای مدتی است در اپلیکیشن‌های مختلف نظیر واتس‌اپ وجود دارد.

به فصل تعطیلات سال نوی میلادی نزدیک می‌شویم و اپل احتمالا تبلیغات بیشتری برای آیفون ۶ منتشر خواهد کرد. می‌توانید این ویدیو تبلیغاتی جدید اپل را در زیر مشاهده کنید:

دانلود ویدیو

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات