خالق God of War با تیمی متشکل از اعضای سابق سونی به صنعت بازی‌سازی بازگشت

پنج‌شنبه ۶ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
دیوید جفی، خالق آثار مطرحی مانند God Of War و Twisted Metal که هر دو انحصاری پلتفرم پلی‌استیشن هستند، به همراه تیمی از بازی‌سازان و افراد شاخص پروژه‌های قبلی سونی، قرار است از بازی جدید خود در رویداد PlayStation Experience رونمایی رسمی کند.
تبلیغات

چندی پیش تیزری از بازی جدید دیوید جفی در فضای اینترنت منتشر شد که نشان داد وی به همراه تیم قوی متشکل از بازی‌سازان و برنامه‌نویسان صاحب نام سونی، قصد دارد به صنعت گیم بازگردد. نام استودیو جدید وی Bartlet Jones Supernatural Detective Agency است که ظاهرا بر روی یک عنوان اکشن کار می‌کنند. از سابقه‌ی افراد این تیم و برنامه‌ریزی رونمایی نهایی بازی در رویداد PlayStation Experience، این‌طور برداشت می‌شود کرد که این عنوان به احتمال قوی در انحصار پلی‌استیشن خواهد بود اما هنوز تایید یا تکذیبی از سوی تیم سازنده‌ی بازی بیان نشده است.

Bartlet

در لیست افراد تیم سازنده‌ی این بازی، اسامی درخشانی دیده می‌شود که تعدادی از آن‌ها به شرح زیر هستند:

  • نیک کونونلوس: یکی از تهیه‌کنندگان سابق بخش سرگرمی‌های سونی که از سوابق درخشان او می‌توان به بازی‌های Uncharted، The Last of Us و Killzone 3 اشاره داشت.
  • تی‌جی مادیگن: مهندس و برنامه‌نویس ارشد سابق بخش سرگرمی‌های سونی که بر روی عناوین انحصاری مانند LBP Karting و ModNation Racers کار کرده بوده است.
  • توبین راسل: وی سابقا در بخش سرگرمی‌های سونی طراح ارشد و طراح مراحل عناوینی مانند Twisted Metal، Kinetica و قسمت اول و دوم God of War بوده است.
  • جاناتان رز: وی از مهندسین بخش موبایل شرکت موتورولا بوده است.
  • یاسین سفساف: وی در استودیو Microsoft Lif London، شرکت Paradox Interactive، استودیو Criterion و شرکت ورشکسته‌ی THQ به عنوان طراح ارشد بخش تکنیکی فعالیت می‌کرده است.

مراسم PlayStation Experience در ماه آینده‌ی میلادی برگزار خواهد شد و قرار است از تعداد زیادی بازی‌ جدید برای پلتفرم پلی‌استیشن رونمایی شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات