سامسونگ پتنتی را برای کنترل ساعت هوشمند به روشی جدید ثبت کرد

پنج‌شنبه ۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۴
مطالعه 2 دقیقه
ساعت‌های هوشمند ممکن است در مقایسه با گوشی‌های هوشمند کوچک به نظر برسند اما روش تعامل با‌ هر دو آن‌ها یکسان است: نمایشگر‌های لمسی. با این حال امروز سامسونگ پتنت جالبی را به ثبت رسانده است که روشی جدید برای ارتباط با این نوع محصولات نشان می‌دهد.
تبلیغات

اپل در ساعت هوشمند خود علاوه بر تعامل لمسی با نمایشگر، راه حل دومی در نظر گرفت که در واقع یک دکمه سخت‌افزاری گرد همچون آن‌چیزی است که در ساعت‌های سنتی دیده‌ایم. شما در اپل واچ با چرخاندن این دکمه گرد می‌توانید بین بخش‌های دستگاه جابجا شوید و همچنین برای اعمالی مثل زوم کردن بر روی تصویر یا دور کردن تصویر نیز راه حل بهتری داشته باشید. اما پتنت جدید سامسونگ راه‌حل جالب‌تری را نشان می‌دهد.

samsung-patent-interface-round-smartwatch2

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، یک ساعت هوشمند گرد وجود دارد که شما با کشیدن انگشت خود به دور حلقه آن می‌توانید با ساعت ارتباط برقرار کنید. ممکن است از این موضوع مطلع نباشید، اما این نوع حلقه‌های متعامل هم‌اکنون در ساعت‌های ورزشی استفاده می‌شوند و به منظور نمایش ساعت در کشور‌های مختلف کاربرد دارند.

تاریخ به ثبت رسیدن این پتنت به سال ۲۰۱۳ باز می‌گردد و نشان می‌دهد که کمپانی کره‌ای سخت در حال پیدا کردن راهی بهتر برای تعامل با ساعت‌های دایره‌ای شکل می‌گشته است. با این پتنت، احتمال گرد بودن ساعت هوشمند جدید سامسونگ با اعمال حرکتی جالب به وسیله این حلقه، مطرح می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات