رئیس بخش موبایل ال‌جی برای بهبود وضعیت فروش این شرکت جایگزین می‌شود

پنج‌شنبه ۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۸
مطالعه 2 دقیقه
مدیرعامل فعلی ال‌جی الکترونیکز، پارک جونگ-سئوک به زودی از بخش موبایل این شرکت خارج خواهد شد و جای خود در این بخش را به جونو چو، مدیر اجرایی و رئیس کمپانی مادر این بخش یعنی LG Corp خواهد داد. گفته می‌شود این تغییر در کمتر از یک هفته از و تا تاریخ 1 دسامبر روی خواهد داد.
تبلیغات

 ممکن است با شنیدن این خبر تصور کنید که مدیرعامل بخش موبایل ال‌جی حتما باعث نتایج ناخوشایندی برای این شرکت کره‌ای شده اما حقیقت آن است که ال‌جی در بخش موبایل خود سال فوق‌العاده‌ای را سپری کرده است. مقدار فروش شرکت با افزایش روبرو بوده و سود عملیاتی 152 میلیون دلاری برای سه‌ماهه‌ی اخیر گزارش شده است که طی سال‌های گذشته بالاتری رقم بدست آمده محسوب می‌شود. در حقیقت بیشتر احتمال می‌رود این تصمیم مسئولان ال‌جی در جهت حفظ این روند و جلوگیری از توقف آن اتخاذ شده؛ مسئولیتی که جونو چو از این پس عهده‌دار خواهد بود.

جونو چو، فارغ‌التحصیل دانشگاه شیکاگو بوده و بعنوان رئیس مقر ال‌جی الکترونیکز در آمریکای شمالی به ایفای نقش پرداخته است. چو اعتبار بسیاری از موفقیت‌های ال‌جی در ایالات متحده طی بازه زمانی ده سال گذشته را در کارنامه‌ی خود دارد. کارشناسان نیز معتقد هستند که سپردن این نقش جدید به چو، موجب افزایش فروش و بهبود موقعیت ال‌جی در بازارهایی نظیر چین خواهد شد که این کمپانی هنوز سهم مطمئنی از آن‌ها را در اختیار ندارد.

در هر حال به زودی متوجه خواهیم شد این تغییر مدیریتی ال‌جی چه تاثیری بر محصولات این شرکت نظیر جی4 خواهد داشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات