گوگل ناو با تایمر شمارش معکوس رویداد‌های مهم را یادآوری می‌کند

پنج‌شنبه ۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۲
مطالعه 2 دقیقه
یکی از بهترین ویژگی‌های گوگل ناو یادآوری قرار ملاقات و رویداد‌های مهم است. نه تنها دستیار صوتی گوگل یادآور‌هایی در مورد زمان رویداد یا قرارهای مهم آینده را برای‌تان ارسال می‌کند، بلکه می‌تواند بهترین و سریع‌ترین مسیر را برای رسیدن به قرار نشان‌تان دهد. به تازگی اندروید پلیس ترفند تازه‌ای از گوگل ناو را کشف کرده که تایمر شمارش معکوس نام دارد.
تبلیغات

تایمر شمارش معکوس بر اساس یادآور‌های شما عمل می‌کند. اما متاسفانه این ویژگی با اپلیکیشن تقویم دستگاه ادغام نمی‌شود تا یادآور‌هایی موجود در آن را به شما اطلاع دهد. در واقع زمانی که شما یک یادآور خاص مربوط به یک رویداد مهم تنظیم می‌کنید و گوگل درباره آن اطلاع دارد، شمارش معکوسی تا آن روز در کارت یادآور گوگل ناو ظاهر می‌شود تا همواره از نزدیک شدن به آن زمان اطلاع داشته باشید. البته این شمارش معکوس تنها در کارت یادآور کننده (همچون شکل زیر) نشان داده می‌شود و هنوز نمی‌توانیم در تقویم آن را داشته باشیم. تنها محلی که یادآور با شمارش معکوس حضور خواهد داشت در هر دو نسخه موبایل و دسکتاپ Inbox است.

countdown-events

اندروید پلیس در این‌ باره می‌نویسد:

اگر یک یادآور خاص مربوط به یک رویداد داشته باشید، گوگل درباره آن اطلاع پیدا می‌کند (مثل کریسمس) و در یک کارت یادآوری، یک شمارش معکوس به شما نشان می‌دهد. این قابلیت هنوز نمی‌تواند برای مثال تاریخ تولد‌های مهم شما را یادآوری کند، اما با رویداد‌هایی مهمی که گوگل به عنوان یک سرویس می‌شناسد، یادآوری لازم صورت می‌گیرد.

این ویژگی جالب اگر بتواند کاربردی‌تر شود و به بخش‌های دیگر سیستم نیز راه پیدا کند، قطعا تبدیل به یک ویژگی کاربردی برای گوگل ناو خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات