تصاحب اپلیکیشن ایمیل Acompli توسط مایکروسافت فاش شد

پنج‌شنبه ۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۰
مطالعه 1 دقیقه
یکی از معاونان اجرایی مایکروسافت در وبلاگ این شرکت مطلبی منتشر کرد که پس از مدت کوتاهی حذف شد. موضوع این مطلب اشاره به تصاحب اپلیکیشن ایمیل Acompli توسط ردموندی‌ها داشت.
تبلیغات

به نظر می‌رسد یکی از مسئولین مایکروسافت بصورت تصادفی یکی از خریدهای جدید ردموند را فاش کرده است. این مطلب اگرچه متن خاصی نداشت و به سرعت مورد بازنگری و حذف قرار گرفت، اما عنوان پست که به اندازه‌ی کافی گویای مساله است، بصورت فید برای دنبال‌کنندگان وبلاگ مایکروسافت ارسال شده بود. احتمال اینکه چنین رویدادی با اشاره‌ی واضح به عبارت «مایکروسافت، Acompli را تصاحب کرد» تصادفی و غیرواقعی باشد، خیلی کم است.اگرچه مایکروسافت از پاسخگویی در این مورد خودداری کرده، اما می‌توان این رویداد را رسمی دانست.

در صورتی که تاکنون نام اپلیکیشن Acompli به گوش‌تان نخورده باشد، لازم است بدانید این سرویس در حقیقت یک کلاینت ایمیل است که به توصیف برخی وب‌سایت‌های حوزه‌ی تکنولوژی نظیر CrunchBase، «برای حرفه‌ای‌ها» توسعه یافته است. این برنامه بر ساده‌سازی روند یافتن مهم‌ترین ایمیل‌ها در اینباکس کاربر متمرکز است و برای دو پلتفرم اندروید و iOS در دسترس است.

شرکت توسعه‌دهنده‌ی اپلیکیشن Acompli در ماه ژوئن گذشته، موفق به کسب 7.3 میلیون دلار سرمایه شد که بر همین اساس جدی گرفتن این خرید توسط مایکروسافت باورپذیرتر خواهد بود. احتمال می‌رود  Acompli در تلاش برای جذب سرمایه بوده که با پیشنهاد مایکروسافت روبرو شده است.

باید منتظر ماند که مایکروسافت چه زمانی رسمی بودن این خرید را تایید خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات