«گو پرو» پهپادهای اختصاصی با دوربین اچ‌دی می‌سازد

پنج‌شنبه ۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۵
مطالعه 1 دقیقه
پس از موفقیت در تولید و عرضه‌ی انواع اکشن‌کم‌ها، حال گو پرو درصدد ساخت پهپادهای اختصاصی خود است. این کمپانی در نظر دارد پهپادهای چند موتوره‌‌ به‌همراه دوربین‌های اچ‌دی روانه‌ی بازار کند.
تبلیغات

به گزارش وال‌استریت ژورنال، گو پرو قصد دارد سال ۲۰۱۵ میلادی، پهپادهای چند موتوره‌ی خود مجهز به دوربین اچ‌دی را روانه‌ی بازار کند. گزارش‌ها حاکی است، گو پرو محصول خود را در با قیمتی حدود ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ دلار به فروش خواهد رساند. در صورت عرضه‌ی این محصول به بازار، پهپادهای دوربین‌دار DJI‌ که با نام سری فانتوم روانه‌ی بازار می‌شوند، رقیب تازه‌ای پیدا خواهند کرد.

کالین گوین، مدیر سابق آمریکایی شمالی کمپانی DJI که هم‌اکنون در 3D Robotics مشغول به کار است، در اظهار نظری محتاطانه در مورد ساخت پهپاد توسط گو پرو گفت:

بسیار خوشحال می‌شویم اگر گوپرو همچنان به ساخت اکشن‌کم‌های خوب خود ادامه دهد و ما نیز در 3D Robotics به ساخت پهپادهای خود مشغول باشیم.

اظهار نظر کالین گوین، حاکی از سخت بودن کار برای گوپرو دارد، چراکه این کمپانی پیشتر فعالیتی در این زمینه نداشته است. بسیاری از تولیدکنندگان پهپاد که هم‌اکنون محصولات خود را مجهز به دوربین روانه‌ی بازار می‌کنند، از اکشن‌کم‌های کمپانی گوپرو استفاده می‌کنند، از این‌رو است که سودای ورود به بازار پهپادهای دوربین‌دار، گوپرو را مجاب به تولید چنین محصولی کرده است.

به‌نظر می‌رسد استقبال از پهپادهای دوربین‌دار و تجربه‌ی موفق گوپرو در زمینه‌ی ساخت اکشن‌کم، اصلی‌ترین دلیل برای عرضه‌ی چنین محصولاتی به بازار است. نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات