با همکاری کنونیکال و میزو، گوشی‌های اوبونتو سه ماهه اول ۲۰۱۵ عرضه می‌شود

پنج‌شنبه ۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
کمپانی چینی Meizu یکی از حامیان بزرگ پلتفرم اوبونتو تاچ است. تاکنون شایعات و گزارش‌های زیادی از علاقه همکاری بین میزو و کنونیکال منتشر شده و امروز دو کمپانی «پیمان استراتژیک» را امضا کردند تا محصولات مجهز به اوبونتو تاچ به قفسه فروشگاه‌های موبایل وارد شود.
تبلیغات

اطلاعات زیادی از جزییات قرارداد میزو و کنونیکال منتشر نشده اما با توجه به اینکه شرکت میزو تنها گوشی هوشمند تولید می‌کند و کنونیکال نیز  سازنده پلتفرم برای گوشی‌های هوشمند است، می‌توان به راحتی اساس و پایه این تفاهم همکاری را حدس زد. گفته می‌شود Meizu MX اولین گوشی از خط تولید گوشی‌های هوشمند مجهز به اوبونتو خواهد بود و در سه ماهه ابتدایی سال ۲۰۱۵ عرضه آن شروع خواهد شد.

اطلاعاتی از این گوشی‌هوشمند در دسترس نیست، اما کنونیکال گفته که این دستگاه با هدف میان رده بودن ساخته می‌شود (یعنی قیمتی بین ۲۰۰ تا ۴۰۰ دلار). کمپانی چینی میزو خیلی شناخته شده نیست اما در تلاش است که خود را به بازار چین معرفی کند. چندی پیش این شرکت گوشی MX4 Pro را به عنوان پرچمدارش معرفی کرد که یک گوشی هوشمند پیشرفته با قیمتی مناسب به حساب می‌آید.

بنابراین اگر این شرکت بتواند گوشی میان رده‌ای مناسب و زیبا را با پلتفرم اوبونتو تاچ در ابتدای ۲۰۱۵ به بازار چین و اروپا عرضه کند، قطعا شروعی خوب را برای کنونیکال با پلتفرم اوبونتو رقم خواهد زد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات