Drchrono با استفاده از تاچ آیدی سوابق سلامتی را به پزشکان نشان می‌دهد

چهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۴
مطالعه 2 دقیقه
اپل در iOS 8 بستری را برای توسعه‌دهندگان فراهم کرد که آنها بتوانند از تاچی آیدی در اپلیکیشن‌هایشان استفاده کنند. اکنون برخی از طرفداران حفظ سلامتی قصد استفاده مفید و بهتری از این سنسور کاربردی را دارند.
تبلیغات

 Drchrono، عملکردی را برای سنسور اثر انگشت‌خوان آیپد ساخته که به پزشکان در مرور سوابق سلامتی بیمار خود کمک می‌کند. این عملکرد سنسور علاوه بر کمکی که به دکتر‌ها در بررسی سوابق بیمار می‌کند، همچنین می‌تواند حصاری امنیتی برای دیگر افرادی به وجود آورد که اجازه دیدن و بررسی این اطلاعات پزشکی را ندارند.

این نوع افزایش عملکرد‌ها برای تاچ آیدی می‌تواند به اپل کمک کند که در آیفون بعد یا آیپد‌ها توجه بیشتری به بخش پزشکی و سلامتی داشته باشد. همین موضوع می‌تواند به گروه‌های بزرگ دارویی یا بیمارستان‌ها نیز کمک کند تا به استفاده از این تکنولوژی روی آورند. با عرضه محصولات جدید اپل، اکنون آیپد ایر ۲، آیپد مینی ۳، آیفون 5s، آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس به سنسور تاچ آیدی مجهز شده‌اند.

در هر جایی که سوابق دارویی مورد نیاز باشد، دکمه تاچ آیدی می‌تواند در دسترسی سریع و آسان به اطلاعات موثر باشد. برای مثال در برنامه‌ Drchrono، تنها با سه بار لمس دکمه خانگی آیپد، سوابق پزشکی شخص نمایش داده می‌شود. بدون اینکه هیچگونه رمز عبوری نیاز به حفظ یا وارد کردن باشد، از این طریق دسترسی به اطلاعات مهم با امنیت زیاد میسر می‌شود.

شیوه کاری این عملکرد جدید تاچ آیدی را می‌توانید در ویدیو زیر مشاهده کنید:

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات