گوشی ۳۲۵ دلاری با دوربین چرخشی و لرزش‌گیر اپتیکال

سه‌شنبه ۴ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۵
مطالعه 2 دقیقه
علاقه‌ی کاربران به عکس‌های سلفی روز به روز بیشتر می‌شود و تولیدکنندگان نیز سخت تلاش می‌کنند تا محصول متناسب با نیاز این دسته از کاربران را عرضه کنند. یکی از این محصولات، گوشی عجیب و غریب Doov Nike V1 است که دوربین آن به شکل متفاوتی قادر به استفاده در جلو و پشت گوشی است.
تبلیغات

سونی با Xperia C3، اچ‌تی‌سی با Desire Eye و مایکروسافت با Lumia 730، طرفداران عکس‌برداری سلفی را هدف قرار دادند. پیش از این شاهد گوشی هوشمند با دوربین چرخشی از اوپو بودیم، اما این بار یک کمپانی چینی دیگر، محصول عجیب‌تری را معرفی کرده که دوربین آن به شکلی که در تصویر مشاهده می‌کنید از جای خود حرکت کرده و در بالای گوشی قرار می‌گیرد.

این گوشی که Doov Nike V1  نام گذاری شده از یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی ساخت سونی به همراه لنز با F/2.0 بهره می‌برد. در کنار این دوربین، یک فلاش دوگانه‌ی LED نیز در نظر گرفته شده است تا در محیط‌های کم نور هم بتوانید عکس‌های سلفی روشن بگیرید.  از آنجایی که در این تلفن تمرکز بر روی تصویر برداری است، دوربین دستگاه به لرزش‌گیر اپتیکال مجهز شده است.

flipable

همچون بسیاری از تلفن‌های هوشمند امسال، در این گوشی نیز از نرم‌افزار روتوش خودکار استفاده شده است تا تصاویر گرفته شده‌ی کاربر، بصورت خودکار روتوش شده و در اختیار وی قرار گیرد.

از دیگر مشخصات گوشی Doov Nike V1 می‌توان به پردازنده‌ی ۱.۵ گیگاهرتز ۴ هسته‌ای ساخت مدیاتک، دو گیگابایت حافظه‌ی رم، باتری ۲۴۸۰ میلی آمپر ساعتی و صفحه نمایش ۵ اینچ با رزولوشن 720p اشاره کرد. گوشی Doov Nike V1 از اندروید 4.4.x کیت‌کت بهره می‌برد و قرار است با قیمت حدود ۳۲۵ دلار در بازار چین عرضه شود.

نظر شما در باره‌ی ایده‌ی بکار گرفته شده در این تلفن چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات