زوم‌اَپ: با Androidify روبات اندرویدی خود را بسازید

سه‌شنبه ۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۱
مطالعه 2 دقیقه
گوگل با روبات سبز اندروید دنیای گجت‌های موبایل را به تسخیر درآورده است. این کمپانی با انتشار اپلیکیشن Androidify سعی دارد تا نماد اکوسیستم محبوب گوشی‌های‌هوشمند و تبلت را نیز وارد دنیای کاربران کند.
تبلیغات

با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید روبات اندرویدی خود را با استفاده از مجموعه‌ی پوشاک و آرایش مو و چهره ایجاد کنید. گوگل امکان نام‌گذاری روبات هر کاربر را نیز میسر کرده است. شاید بهترین کاربرد این اپلیکیشن، ایجاد آواتار برای شبکه‌های اجتماعی باشد. در ابتدا یک روبات ساده‌ی سبز‌رنگ پیش روی شما قرار خواهد گرفت که می‌توانید با لمس اجزای بدن روبات، از قبیل دست‌ها، سر یا پاها یا قسمت میانی بدن، سایز آن را تغییر دهید. برای مثال می‌توانید روباتی با دستان بلندتر از حد معمول ایجاد کنید. نواری که در بخش پایین قرار دارد، تمامی زیور آلات و البسه‌ی قابل استفاده برای روبات نمایش داده شده است که با کلیک روی هر یک، می‌توان موارد دلخواه را انتخاب کرد و با کشیدن روی روبات خود تست کرد.

AndroidifyInt

علاوه بر قابلیت اشتراک‌گذاری روبات خود، می‌توانید آن را به آدرس Androidify.com نیز ارسال کنید که در صورت انتخاب از سوی گوگل، روبات شما می‌تواند در تبلیغات تلویزیونی و بیلبوردهای تبلیغاتی مورد استفاده قرار گیرد.  با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید روبات اندرویدی دلخواه خود را در کنار سایر کاربران اندرویدی خلق کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات