مدیر بخش تلویزیون سامسونگ سکان تجارت موبایل را دست می‌گیرد!؟

دوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ در حال اعمال تغییرات اساسی در بخش موبایل است و نه‌تنها قصد دارد زبان طراحی کاملا جدیدی را در محصولات موبایل خود بکار گیرد، بلکه احتمالا مدیر بخش تلویزیون را جانشین مدیر فعلی موبایل خواهد کرد.
تبلیغات

وال‌استریت ژورنال گزارش داده که احتمال انتخاب بو-کِن یان، مدیر ارشد بخش تجارت کالای الکترونیک سامسونگ به عنوان مدیر ارشد بخش موبایل وجود دارد. وال‌استریت‌ژورنال معتقد است که شانس ‌کِن یان برای کسب این سمت زیاد است.

سهم بازار موبایل سامسونگ از ۳۲.۵ درصد سال گذشته به ۲۳.۸ درصد کاهش یافته است و متقابلا سود و درآمد این شرکت از بازار موبایل به‌شدت افت کرده است. همین موضوع باعث شده تا سامسونگ شدیدا دست بکار شود و بدنبال تغییرات بنیادی در بخش موبایل و محصولات خروجی این بخش باشد. سود خالص سامسونگ در سه‌ماهه‌ی گذشته ۴۹ درصد کاهش یافت و یکی از دلایل آن عدم موفقیت گلکسی اس ۵ در بازار بود.

ممکن است با تغییر مدیریت بخش موبایل، سامسونگ بتواند سریع‌تر و بهتر از قبل عمل کند و محصولات رقابتی‌تری را روانه‌ی بازارِ مصرف‌کننده کند. علاوه بر آن همان‌طور که پیش‌تر در زومیت خواندید،‌ این کمپانی پروژه‌ی تازه‌ای را به نام پروژه‌ی صفر تعریف کرده است که در آن پرچم‌دار بعدی این شرکت (Galaxy S6) از نو طراحی خواهد شد.

تغییرات سازمانی در سامسونگ به بخش موبایل خلاصه نمی‌شود، این کمپانی قصد دارد تا وضعیت بخش نرم‌افزار و سرویس‌های خود که Media Solution Center نامیده می‌شود را نیز بهبود بخشد. این کمپانی به‌تازگی، جان پلزنت از دیزنی را به خدمت گرفته تا مدیریت این بخش را برعهده بگیرد و وضعیت سامسونگ از نظر سرویس و نرم‌افزار در امریکا را بهبود بخشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات