گوشی‌های اکسپریا زد ۳ و زد ۳ کامپکت از فناوری Mirror Link پشتیبانی می‌کنند

یک‌شنبه ۲ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۱
مطالعه 2 دقیقه
کنسرسیوم ارتباطات مخابراتی اتومبیل تایید کرده که تلفن‌های هوشمند سونی Xperia Z3  و Xperia Z3 compact  به فهرست گوشی‌های همخوان با تکنولوژی Mirror Link اضافه شده‌اند.
تبلیغات

با استفاده از این تکنولوژی، تلفن هوشمند سونی به خودرو متصل شده و امکان استفاده آسان از امکانات مختلفی همچون پخش موزیک، نقشه، تماس تلفنی و غیره را در خودرو فراهم می‌کند.

تکنولوژی Mirror link یکی از تکنولوژی‌های پیشرفته برای ارتباط گوشی هوشمند با خودرو است و به گونه‌ای طراحی شده که امکان کنترل برخی از امور خودرو توسط گوشی‌های هوشمند مختلف،‌ میسر شود. Mirror link سریع ترین راه حل برای رسیدن به تجربه رانندگی هوشمند و امن را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.گوشی‌های هوشمندی که از این فناوری پشتیبانی می‌کنند به کمک یک اپلیکیشن، امکان مشاهده‌ی مواردی همچون سرعت حرکت چرخ‌ها و کنترل داشبورد خود رو را میسر می‌کند.

فناوری Mirror link، چشم انداز بزرگی برای اکو سیستم خودروهای هوشمند، ترسیم می‌کند. کنسرسیوم ارتباطات مخابراتی اتومبیل (CCC) امروز اعلام کرد: گوشی‌های هوشمند Xperia Z3 و Xperia Z3 Compact، از تکنولوژی Mirror link پشتیبانی می‌کنند. پشتیبانی سونی از این تکنولوژی نشان دهنده اقبال شرکت‌های بزرگ به Mirror link است و انتظار می‌رود که این تکنولوژی به زودی به استاندارد ارتباطاتی در خودرو‌ها تبدیل شود.

در حاشیه این خبر، الن اوین، مدیر عامل CCC گفت که قدرت و کارآیی تلفن‌های جدید سونی، این فرصت را به وجود می‌آورد که رانندگان بتوانند از امکانات عصر تکنولوژی به شیوه‌ای هوشمندانه  و امن استفاده کنند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد این تلفن های هوشمند به این صفحه مراجعه کنید. دفتر سونی موبایل در ایران، این خبر را در اختیار زومیت قرار داده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات