ساعت جوهر الکترونیکی با توانایی تغییر ظاهر تنها با یک دکمه

دوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۳
مطالعه 2 دقیقه
تا کنون ساعت‌های زیادی دیده‌ام که از فناوری e-ink بهره می‌برند و بسیاری از آن‌ها در نوع خود عالی به حساب می‌آیند؛ اما ساعتی که اخیرا ژاپنی‌ها ساخته‌اند، کمی متفاوت است. این ساعت نه تنها می‌تواند صفحه نمایش خود را تغییر دهد بلکه ظاهر کل ساعت بسته به دلخواه شما تغییر خواهد کرد!
تبلیغات

در حقیقت این ساعت حتی در قسمت بند خود از فناوری کاغذ الکترونیکی بهره برده است تا کاربر بتواند به سادگی هر طرحی را که دوست دارد تنها به فشردن یک دکمه برای ساعت خود انتخاب کند. با ترکیب طرح‌های روی بند و صفحه نمایش، در کل 24 طراحی مختلف برای ساعت خود خواهید داشت که برای افراد تنوع طلب تا حد زیادی رضایت بخش است. البته این ساعت یک ساعت هوشمند نیست و چیزی جز اطلاعات زمانی را در اختیار شما قرار نخواهد داد، اما خب این گاهی یک مزیت محسوب می‌شود چرا که بر خلاف ساعت‌های هوشمند دیگر این ساعت با یک بار شارژ تا دو ماه شما را همراهی خواهد کرد.

FESWatch

ساعت FES هم اکنون توسط وبسایتی ژاپنی Makuake که به کسب سرمایه جمعی برای طرح‌های مختلف می‌پردازند پشتیبانی می‌شود و در حال حاضر حدود 2.7 میلیون ین ژاپن معادل 23,000 دلار سرمایه جذب کرده است که در نوع خود موفقیت بزرگی برای چنین طرحی محسوب می‌شود؛ چرا که 40 درصد سرمایه‌ی لازم در حالی تامین شده است که هنوز 98 روز دیگر تا اتمام مهلت تامین سرمایه باقی مانده است.

متاسفانه تنها افراد محلی می‌توانند در این سرمایه گذاری شرکت کنند و این افراد می‌توانند با پرداخت 167 دلار، صاحب یکی از این ساعت‌های زیبا شوند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات