زوم گیم: Little Big City، شهرداری را بیاموز!

یک‌شنبه ۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۴
مطالعه 3 دقیقه
گاهی از جنگ و خون‌ریزی در بازی‌ها خسته می‌شویم و به دنبال عناوینی می‌رویم که در آرامش کامل، می‌توانند تا ماه‌ها ما را مشغول خود کنند. Little Big City، محصولی از شرکت گیم‌لافت در سبک شبیه‌ساز مدیریت شهری، عنوانی است که امروز در زوم‌گیم برای معرفی به شما در نظر گرفتیم.
تبلیغات

خیلی سال پیش بود که سری بازی‌های Simcity، نقطه‌ اوجی برای شبیه‌سازی دقیق و ریزبینانه‌ی مدیریت شهری محسوب می‌شدند و مخاطبین زیادی را پوشش می‌دادند. بعد از سال‌ها با پیشرفت موبایل‌ها و گجت‌های هوشمند، شاید کم‌تر فرصتی برای خیلی‌ها پیدا شود تا پای کامپیوتر یا کنسول بازی بنشینند و ساعت‌ها مشغول بازی‌کردن بشوند. سبک استراتژیک و مدیریتی از آن دست سبک‌ها هستند که وقت و زمان زیادی را طلب می‌کنند و به همین‌ خاطر، بهترین گزینه برای زنده نگه‌داشتن این دست بازی‌ها روی‌آوردن به موبایل‌ها و تبلت‌ها است. شرکت گیم‌لافت که سابقه‌ی خوبی در ساخت بازی‌های موبایل دارد، این بار عنوانی در سبک مدیریت شهری به نام Little Big City را معرفی کرده است که با داشتن ظاهری کارتونی و در عین حال آرامش‌بخش و شاد، سعی دارد تا مخاطبین خاص این سبک را به طرف خود جذب کند.

Little-big-city-1-LOW

شما به عنوان یک شهردار در این بازی ایفای نقش می‌کنید و همانند بسیاری از بازی‌های استراتژیک، در اول راه با یک شهر بسیار کوچک روبه‌رو می‌شوید که به ذهن خلاق شما نیاز دارد تا آن را گسترش دهید و نیازهای مردم را برطرف کنید.

چالش‌های زیادی در بازی پیش‌روی شما است که مهم‌ترین آن‌ها، جلب رضایت مردم و ایجاد رفاه بین آن‌ها است.با حرکت‌های درستی که انجام می‌دهید، امتیازات بیشتری در قالب XP یا امتیازات تجربه به دست خواهید آورد که شما را ترغیب می‌کند تا ساختمان‌ها و مکان‌های جدید برای شهرتان بسازید. ۴ عامل اصلی به نام سکه، انرژی، غذا و اسکناس در بازی وجود دارد و همان‌طور که اسم‌شان پیدا است، کاربردهای خاص خود را در بازی دارند.

Little-big-city-2-LOW

سه عامل سکه، انرژی و غذا را می‌توان با ایجاد راهکارهای دقیق، به راحتی به دست آورد اما اسکناس، سخت‌ترین آیتمی است که در بازی وجود دارد. درست همین‌جا است که سیستم پرداخت درون‌بازی به کار می‌آید و به شما اجازه می‌دهد با پرداخت پول واقعی، برای بازی خود اسکناس بخرید. خوشبختانه این بازی به طور کامل از طریق استور کافه ‌بازار برای کاربران اندرویدی پشتیبانی می‌شود و شما می‌توانید با حساب جاری شتاب خود یا از طریق حساب کافه بازار، اقدام به خرید اسکناس کنید.

عنوان Little Big City توسط سازندگانی اسم و رسم‌دار در صنعت بازی‌های موبایل پدید آمده است و با وجود برخی مشکلات و روند کند اوایل بازی، می‌تواند سرگرمی خوبی برای علاقه‌مندان سبک استراتژیک و مخصوصا طرفداران شبیه‌ساز شهرسازی باشد.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات