چاپگر Prynt عکس‌های گوشی هوشمند شما را به سرعت پرینت می‌گیرد

شنبه ۱ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۳
مطالعه 2 دقیقه
شاید دروبین‌های عکاسی پلاروید را به خاطر داشته باشید. در آن زمان‌های قبل، ایده چاپ شدن عکس بلافاصله پس از گرفتن آن، شگفت انگیز به نظر می‌رسید. اما استارت آپی در کشور فرانسه ایده‌ای فوق‌العاده جالب‌تر دارد.
تبلیغات

کمپانی کوچکی که مقر آن در کشور فرانسه قرار دارد، موفق به ساخت وسیله‌ای شده که می‌تواند عکس‌های گرفته شده به وسیله گوشی‌های هوشمند را بلافاصله پرینت بگیرد. استارت آپ Prynt در حال توسعه یک اپلیکیشن و یک کیس یا محفظه برای گوشی‌های هوشمند است تا آن‌ها را قادر کند عکس‌های شکار شده با دوربین را بلافاصله پرینت بگیرند.

شیوه کار این دستگاه جالب و کاربردی نیز ساده به نظر می‌رسد. تنها لازم است دوبار بر روی دکمه‌ای کلیک کنید یا اینکه به اپلیکیشن دوربین یا گالری یا شبکه‌های اجتماعی بروید و عکس‌ها مختلف را بسیار ساده پرینت بگیرید. وسیله‌ای که ساخته شده هنوز مراحل آزمایش را پشت سر می‌گذارد و قادر است یک برگه را در خود جای دهد و تا مدت ۵۰ ثانیه آن عکس بر روی تلفن هوشمند را پرینت بگیرد. هدف این شرکت البته کاهش این مقدار زمان و افزایش جایگیری برگه‌ها است. به شکلی که قرار است تا سال بعد نسخه نهایی این دستگاه ۳۰ برگه را در خود جای دهد و پرینت عکس را در مدت ۳۰ ثانیه به پایان برساند.

m6RdQl

در حال حاضر تصاویر به وسیله تکنولوژی بلوتوث از گوشی هوشمند به پرینتر منتقل می‌شوند اما در محصول نهایی، دستگاه به گوشی متصل می‌شود و این فرآیند را سرعت می‌بخشد. به گفته کمپانی سازنده، هر برگه برای پرینت گرفتن عکس ۳۰ سنت قیمت دارد و از طریق اپلیکیشن مخصوص دستگاه نیز قابل سفارش است.

انتظار می‌رود محصول نهایی با قیمت ۹۹ دلار در ژانویه ۲۰۱۵ عرضه شود. این وسیله پرینتر در حال حاضر با گوشی‌های هوشمند با اندازه صفحه نمایش ۴ اینچ سازگار است اما شرکت سازنده از برنامه خود برای ساخت متناسب با گوشی‌های بزرگتر صحبت کرده است. اپلیکیشن این دستگاه جذاب برای هر دو سیستم عامل iOS و اندروید عرضه خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات