کامپیوتر بدون کیس ET2020A ایسوس وارد بازار ایران می‌شود

شنبه ۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۶
مطالعه 3 دقیقه
کامپیوترهای بدون کیس یا ‌All-in-Oneها مدت‌ها است که به عنوان جایگزین کامپیوترهای رومیزی سنتی راهی بازار شده‌اند. در واقع در این کامپیوترها، تمامی قطعات در داخل یک صفحه نمایش مجتمع شده‌اند و دیگر خبری از کیس است. اما شرکت‌های مختلف در سرتاسر دنیا به این نوع محصولات بهای خاصی داده‌اند و در این زمینه سرمایه‌گزاری فراوان انجام داده‌اند. یکی از این شرکت‌ها ایسوس است که چندین مدل کامپیوتر بدون کیس را راهی بازار کرده است.
تبلیغات

دفتر ایسوس در ایران، مقاله‌ی معرفی ET2020A را در اختیار زومیت قرار داده است.

در میان محصولات شرکت ASUS کامپیوترهای بدون کیس یا All-in-One مدتها است که جایگاه ویژه‌ای در میان کاربران پیدا کرده‌اند که این به دلیل کیفیت و عملکرد محصولات این شرکت بوده است. در حقیقت ایسوس در طراحی و ساخت محصولات متنوعی که در دنیای فناوری دارد همواره به مهم‌ترین و ظریف‌ترین جزئیات توجه داشته و درنتیجه خانواده کامپیوترهای بدون کیس نیز از این امر مستثنی نیستند.

در خانواده کامپیوترهای بدون کیس ایسوس محصولات متنوعی وجود دارد و کاربران با توجه به سخت‌افزارهای مورد نیاز خود محصول مناسب را انتخاب کنند و یکی از این محصولات ET2020A است.

کامپیوتر بدون کیس

ET2020A یک کامپیوتر بدون کیس 19.5 اینچی با نمایشگر لمسی LED با کیفیت HD+ و رزولوشن 1600x900 است. این محصول ایسوس به یک پردازنده AMD Kabini A4-5000- و پردازنده گرافیکی AMD Radeon HD8330 مجهز است تا عملکردی مناسب در پردازش اطلاعات و اجرای نرم افزارهای مختلف داشته باشد. این محصول  حداکثر 8 گیگابایت حافظه رم و 1 ترابایت فضای ذخیره سازی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در نمونه‌هایی که به حافظه SSD مجهز هستند این میزان 128 گیگا بایت است.

یکی از نکات مهم در مورد کامپیوترهای بدون کیس تنوع و تعداد پورت‌های دستگاه است. در پشت بدنه ET2020A دو پورت USB، یک خروجی HDMI، یک پورت شبکه و یک خروجی تلویزیون وجود دارد تا کاربران بتوانند دستگاه‌های مختلف را به راحتی به آن متصل کنند. همچنین برای دسترسی ساده‌تر به پورت‌ها در کنار بدنه دستگاه نیز دو پورت USB 3.0، یک پورت USB 2.2، اسلات کارتخوان و ورودی میکروفون و هدفون قرار دارد.

از دلایلی که کاربران به سراغ کامپیوترهای یک پارچه می‌روند و آن ها را به کامپیوترهای رومیزی ترجیح می‌دهند به دلیل فضای کمی است که این دستگاه‌ها اشغال می‌کنند و با توجه به ابعاد و ساختار زیبا و مدرن، ET2020A به خوبی از عهده این نقش برآمده است و شما را از دردسرهای کابل‌ها و سیم ها نجات می‌دهد و به راحتی و زیبایی در روی میز کار یا منزل شما قرار می‌گیرد. به علاوه اتصال دستگاه به دیوار نیز به راحتی امکان پذیر است.

پشتیبانی از استانداردهای مختلف شبکه بیسیم، امکان اتصال پرسرعت به اینترنت را نیز برای شما فراهم خواهد کرد. ET2020A از سیستم عامل ویندوز 8.1 پشتیبانی می‌کند و از آنجایی که نمایشگر دستگاه لمسی است، کاربر از قابلیت‌های این سیستم عامل نیز به راحتی بهره مند خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات