مانیتور QHD ایسر با پشتیبانی از G-Sync برای گیمرها معرفی شد

شنبه ۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۴
مطالعه 1 دقیقه
نبرد بین AMD و انویدیا به مانیتورها هم کشیده شده است. امروز ایسر از مانیتور جدید خود با رزولوشن QHD و فرکانس ۱۴۴ هرتز رونمایی کرد که از فناوری G-Sync پشتیبانی می‌کند.
تبلیغات

روز گذشته سامسونگ اعلام کرد که سمت ای‌ام‌دی را گرفته و قصد دارد در مانیتورهای آینده خود از فناوری FreeSync پشتیبانی کند. اما امروز ایسر در طرف مخالف قرار گرفته و فناوری G-Sync انویدیا را ترجیح داده است.

مانیتور جدید ایسر برای گیمرها ساخته شده و از رفرش‌ریت بسیار بالای ۱۴۴ هرتز پشتیبانی می‌کند. به این ترتیب می‌توان با این مانیتور در صورت پشتیبانی بازی‌ها تا ۱۴۴ فریم در ثانیه را پخش کرد.

مانیتور XB270HU ایسر به نوعی رقیب مانیتورهای سری ROG Swift ایسوس به شمار می‌رود. این مانیتور ایسر از رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل بهره می‌برد و نسبت کنترانست آن 1,000:1 است. مانیتورِ گیمینگِ ایسر از فناوری W-LED برای نمایش دقیق رنگ‌ها بهره می‌برد و زاویه دید آن 170 درجه افقی و ۱۶۰ درجه‌ی عمودی است. حداکثر شدت روشنایی این مانیتور، ۲۵۰ نیت گزارش شده است.

مانیتور XB270HU دارای ۴ درگاه USB 3.0 است و پایه‌ی آن طوری طراحی شده که کاربر بتواند ارتقاع مانیتور را تا ۱۵۰ سانتی‌متر تغییر دهد.

مانیتور XB270HU قرار است از اوایل سال آینده‌ی میلادی راهی بازار شود؛ هنوز قیمت مانیتور جدید ایسر اعلام نشده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات