زوم‌اَپ: OfficeSuite، کلیدی برای تمام اسناد

شنبه ۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
OfficeSuite از اپلیکیشن‌هایی است که وجود آن یکی از ملزومات هر گجت‌هوشمندی است. این اپلیکیشن توانمند از انواع فرمت‌های مربوط به اسناد پشتیبانی می‌کند. با زوم‌اَپ امروز همراه باشید.
تبلیغات

آفیس‌سوئیت در میان اپلیکیشن‌های بسیار کاربردی قرار می‌گیرد و شامل ابزار‌های اداری است که می‌توان با استفاده از آن، اسناد با انواع فرمت‌ها را مورد استفاده قرار داد. علاوه بر پشتیبانی از فایل‌هایی با پسوندهای DOC، DOCX، TXT، LOG، XLS، XLSX، PPT و شماری دیگر از فرمت‌های مرتبط با نرم افزار‌های اداری، بازکردن فایل‌های PDF نیز یکی دیگر از قابلیت‌های این نرم‌افزار است. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید فایل‌های خود را پس از ویرایش در سرویس‌های ذخیره‌ی ابری چون باکس یا دراپ‌باکس ذخیره کنید یا فایل مورد نظر را از طریق ایمیل ارسال کنید.

OfficeSuiteInt

این اپلیکیشن بصورت رایگان برای دو پلتفرم اندروید و iOS ارائه شده است. البته نسخه‌ی کامل یا پریمیوم این اپلیکیشن نیز با امکاناتی چون تبدیل فایل‌های پی‌دی‌اف به ورد، اکسل یا ePub برای ویندوزفون، اندروید و iOS‌ در دسترس است. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توان به‌راحتی اسناد با زبان فارسی را نیز ویرایش کرد. آفیس‌سوئیت در اپلیکیشنی با همین نام خلاصه نشده و برای افزایش بهره‌وری، پلاگین‌هایی نیز برای نصب در اختیار کاربران قرار می‌‌گیرد که از جمله‌ی آن می‌توان به پلاگین دیکشنری آکسفورد اشاره کرد.

نظر شما در مورد این اپلیکیشن چیست؟

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات