فروش یک میلیون ایکس‌باکس وان در انگلستان

شنبه ۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت مایکروسافت از فروش یک میلیون دستگاه ایکس‌باکس وان تا امروز در کشور انگلستان خبر داد.
تبلیغات

در گزارش MCV از بازار بازی‌های ویدیویی انگلستان، کنسول ایکس ‌باکس وان شرکت مایکروسافت به مدت سه هفته‌ی متوالی، توانسته از فروش بیشتری نسبت به رقیبش، پلی ‌استیشن 4 برخوردار شده و به رقم یک میلیون دستگاه برسد. کنسول پلی‌استیشن 4 دو ماه پیش توانسته بود یک چنین میزان فروشی را در انگلستان به‌نام خود ثبت کند.

موفقیت ایکس ‌باکس وان در هفته‌های اخیر به سبب عرضه‌ی عناوینی همچون Call of Duty: Advanced Warfare، Sunset Overdrive و Halo: Master Chief بوده است. همچنین مایکروسافت برای جذب مخاطبان جدید، باندل‌های ویژه‌ای مانند بسته‌ی کنسول ایکس‌باکس وان یک ترابایتی به‌همراه بازی COD با قیمتی مناسب به بازار عرضه کرده است.

اوایل ماه جاری مایکروسافت از عرضه‌ی ده میلیون دستگاه ایکس‌باکس وان به خرده‌فروشی‌ها در سال ۲۰۱۴ خبر داد. این در حالی است که سونی ۴ ماه پیش از فروش ۱۰ میلیون دستگاه پلی‌استیشن 4 خبر داده بود که در گزارش مالی این شرکت در ماه نوامبر، ۳.۳ میلیون دستگاه دیگر به رقم پیشین اضافه شد. با اینکه سه هفته از پیشتازی ایکس‌باکس وان در بازار انگلستان می‌گذرد، اما پلی‌استیشن 4 همچنان رتبه‌ی اول فروش را در بازار آمریکا به مدت ده ماه حفظ کرده است. کنسول پلی‌استیشن 4 علاوه بر اینکه توانسته در کشور آمریکا به بهترین میزان فروش دست پیدا کند، در جدول فروش جهانی هم توانسته است صدرنشینی خود را حفظ کند.

world-of-warcraft-warlords-of-draenor

World of Warcraft: Warlords of Draenor

در گزارشی دیگر، عنوان Call of Duty: Advanced Warfare در صدر جدول فروش بازی‌های انگلستان قرار گرفته و جدیدترین محصول شرکت یوبی‌سافت، Assassin’s Creed: Unity در جایگاه دوم قرار گرفته است. مجموعه انحصاری هیلو برای ایکس‌باکس وان توانست به جایگاه سوم دست پیدا کند و عنوان پر فروش فیفا ۱۵ در رده چهارم جای گرفته است. تنها عنوان انحصاری پلتفرم رایانه‌های شخصی، بسته‌ی الحاقی World of Warcraft: Warlords of Draenor توانسته در بین ده بازی پرفروش قرار گیرد و انتظار می‌رود به میزان فروش بیشتری دست پیدا کند.

UK Chart
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات