ساعت مجهز به لیزر جیمز باند ساخته شد

جمعه ۳۰ آبان ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۶
مطالعه 2 دقیقه
هر ابزار رویایی که در انیمیشن‌ها و فیلم‌های سینمایی می‌بینیم، روزی رنگ واقعیت به خود می‌گیرد. به تازگی یک ساعت مچی ساخته شده که قابلیت شلیک لیزر را دارد. ابزاری که پیش از این در فیلم‌های جیمز باند شاهدش بودیم. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

به لطف جلوه‌های ویژه بسیاری از گجت‌هایی که Q برای جیمز باند و سایر نیروهای MI6 می‌سازد، جلوتر از زمان خود هستند. آن‌قدر جلوتر که حالا که 31 سال از پخش فیلم Never Say Never Again با بازی درخشان و به یادماندنی شون کانری می‌گذرد، یک ساعت مچی ساخته شده که دارای  لیزر داخلی است و به اندازه کافی قدرتمند هست تا بتواند به محیط پیرامون خود آسیب برساند.

این ساعت که توسط Patrick Priebe ساخته شده است دارای یک لیزر آبی 1500 میلی‌واتی است و با استفاده از باتری تعبیه شده در این ساعت می‌توان 5 تا 10 دقیقه از این لیزر استفاده کرد. بنابراین بهترین کار ممکن این است که از این لیزر جز در مواقع واقعا اضطراری استفاده نکنید.

gxuhexsg5rf2i3rqn913

آقای Priebe در مورد چگونگی ساخت این ساعت توضیح نداده ولی به گفته خودش بد نیست تا تعدادی از این ساعت‌ها را بسازد و به ماموران امنیتی واقعی بفروشد. قیمت این ساعت 300 دلار است که البته برای ابزاری که هیچ کاری بجز نمایش ساعت و شلیک لیزر نمی‌کند، کمی زیاد است. شاید این ساعت بتواند کاربرد زیادی در زندگی روزمره داشته باشد. نظر شما چیست؟ آیا شما هم مایل به خرید این ساعت هستید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات