زوم گیم: با World At Arms، جنگ‌های مدرن را مدیریت کنید

پنج‌شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
در زوم‌گیم امروز تصمیم داریم تا بازی دیگری از شرکت معروف گیم‌لافت را این بار در سبک استراتژیک به شما معرفی کنیم. این عنوان، World At Arms نام دارد.
تبلیغات

شاید سبک مدیریتی و استراتژیک بر روی کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی در چند سال اخیر درخشش خاصی نداشته، اما این قضیه در پلتفرم‌های موبایل کاملا برعکس بوده است. عناوین مطرحی مانند Clash of Clans، سبک استراتژیک مدیریتی را بر روی موبایل‌گام‌ها رو به جلو برده و کوچک و بزرگ را درگیر خود کرده است. این مسئله، علاقه‌ی کاربران پلتفرم‌های اندروید و iOS را نسبت به بازی‌های این سبک نشان می‌دهد. شرکت گیم‌لافت که یکی از پیشتازان ساخت و توسعه‌ی بازی‌های موبایل است، عناوین مختلفی را در سبک استراتژیک به بازار عرضه کرده که یکی از این عناوین، World at Arms نام دارد. گیم‌لافت تمام سعی خود را کرده است تا از هر طریقی که شده، وجه تمایز زیادی را بین محصول خود و عناوین سایر شرکت‌ها ایجاد کند که این مسئله، کاملا از روند بازی، گرافیک و پیش‌زمینه‌ی داستانی مشخص است.

داستان بازی در زمان حال دنبال می‌شود. ارتش‌های مدرن و ادوات جنگی پیشرفته در این بازی مشهود هستند و شما می‌توانید بر آن‌ها مدیریت داشته باشید. نیروهای KRA سعی در کشورگشایی دارند و حال شما باید به عنوان یک رهبر و فرمانده‌ی نظامی، نیروها و پایگاه‌های خود را گسترش دهید و جلوی پیشروی نیروهای دشمن را در هر جایی بگیرید. یکی از مزیت‌های این بازی، نبرد در هر شرایط و هر محیطی است. خشکی، دریا، آسمان، آب و هوای طوفانی یا آفتابی، فرقی ندارد، گیم‌لافت محصولی را ارائه داده است تا حس واقعی یک فرمانده‌ی نظامی و دنیایی واقعی را به کاربر خود انتقال دهد.

world

مثل همه‌ی بازی‌های استراتژیک مدیریتی مشابه، در اولین حضور خود در بازی با یک سرزمین خالی مواجه می‌شوید که به دستان شما سپرده می‌شود تا با استفاده از منابع خود، پایگاه قدرتمندی در آ‌نجا ایجاد کنید. سربازخانه، پایگاه ساخت تانک و مهمات، ساختمان مرکزی، تحقیقاتی و ده‌ها سازه‌ی دیگر، مرکز فرماندهی شما را متنوع و قدرتمند می‌کند. به لطف گرافیک چشم‌نواز و پویای بازی، ما شاهد یک عنوان خشک و بی روح نیستیم و تلاش سازندگان در ارائه‌ی محصولی در خور توجه و چشم‌نواز کاملا احساس می‌شود.

پایه و اساس بازی، آنلاین بودن آن است و تعامل شما با دیگر کاربرها، تشکیل گروه و کمک به یکدیگر، راز بقا و قدرت گرفتن نیروهای‌تان خواهد بود. این ارتباط نه تنها از طریق خود بازی، بلکه از شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک نیز امکان‌پذیر است و می‌توان از آن طریق هم اقدام به قرض گرفتن واحد‌های جنگی از دوستان خود کرد.

com.gameloft.android.GAND

اگر از طرفداران بازی‌های استراتژیک هستید و به دنبال عنوانی با کیفیت با تم داستانی امروزی هستید، بازی World at Arms ساخته‌ی شرکت گیم‌لافت پیشنهاد ویژه‌ای است که ما به شما می‌دهیم. از آنجایی که بازی دارای سیستم پرداخت درون برنامه‌ است، می‌توانید از این سیستم برای پیشرفت هرچه سریع‌تر نیروهایتان کمک بگیرید و البته مزیت بسیار خوب این عنوان، موجود بودن آن در استور کافه بازار است. به خاطر همکاری نزدیک گیم‌لافت با کافه‌بازار، کاربران اندرویدی می‌توانند برای استفاده از سیستم پرداخت درون برنامه، از کارت‌های عضو شتاب یا اعتبار کافه بازاری نسبت به خرید‌های خود با واحد پولی ریال اقدام کنند.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات